28. دى 1395 - 8:56   |   کد مطلب: 14835
سازمان‌های مردم نهاد جوانان تشکل غیر دولتی و غیر انتفاعی است که با اهداف اجتماعی شکل می گیرد و با بهره‌مندی از نیروهای مردمی داوطلب در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم تلاش خواهد کرد.
اداره کل ورزش و جوانان همدان,اسدالله ربانی,سازمان مردم نهاد,مجمع انتخابات,انتخاب سمن ها,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان ، خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نوشت : اسدالله ربانی مهر  در جلسه کمیته انتخابات مجمع سمن‌های استان همدان اظهار داشت: طبق آئین نامه و شیوه‌نامه وزارت ورزش و جوانان انتخابات مجمع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان ۳۰ دی‌ماه در همدان برگزار خواهد شد و اعضای این مجمع با انتخاب نمایندگان سمن‌های استان معرفی می‌شوند.

وی گفت: سازمان‌های مردم نهاد جوانان تشکل غیر دولتی و غیر انتفاعی است که با اهداف اجتماعی شکل می گیرد و با بهره‌مندی از نیروهای مردمی داوطلب در راستای بهبود کیفیت زندگی مردم تلاش خواهد کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: این انتخابات با حضور ۴۵ تشکل فعال استان همدان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌لازم انجام شده تا شاهد برگزاری هر چه بهتر این دوره از انتخابات باشیم.

وی افزود: سمن‌های متقاضی در این انتخابات می‌توانند تا پایان وقت اداری روز ۲۸ دی‌ماه کاندیداتوری خود را به صورت کتبی به معاونت جوانان ارسال کنند.

ربانی‌مهر با بیان اینکه از هر تشکل دو نفر می‌تواند در این انتخابات شرکت کند، عنوان کرد: برگزاری این انتخابات و انتخاب افرادی شایسته در آن می‌تواند زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌ها و عملکرد سازمان‌های مردم‌نهاد در سطح استان باشد که امیدواریم افرادی شایسته در این مجمع انتخاب شده و فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار