23. دى 1395 - 16:47   |   کد مطلب: 14763
در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی
زنان می توانند در تحریم کالاهای خارجی و استفاده از محصولات داخلی، «خط شکن» باشند
باید به مد و لباس ایرانی و اسلامی توجه ویژه ای را معطوف کرد و ترویج مد و لباس ایرانی اسلامی از دستاوردهای این جشنواره است.
جشنواره مد و لباس,لباس ایرانی اسلامی,تحریم کالای خارجی,حمایت از تولیدات داخل,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از آرمان زنان : مجتبی عبداللهی در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی تسنیم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره دستاوردهای مختلفی در حوزه ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی، عفاف و حجاب و توانمندسازی بانوان محلات دارد.

وی افزود: باید به مد و لباس ایرانی و اسلامی توجه ویژه ای را معطوف کرد و ترویج مد و لباس ایرانی اسلامی از دستاوردهای این جشنواره است.

با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی گفت: این جشنواره با نگاه حمایت از تولیدات داخلی و بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی، برپا شده است. در واقع ما معتقدیم در حال حاضر این قابلیت را داریم که با توانایی های موجود در داخل، نیازهای مد و پوشاک بانوان کشور را با نگاه اسلامی و ایرانی تامین کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه توجه به فرهنگ عفاف و حجاب از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه است که باید به آن توجه ویژه داشت افزود: در واقع توجه به موضوع مد و لباس ایرانی اسلامی، تکمیل کننده فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ما است.

وی با تاکید بر داخلی بودن تمام محصولات عرضه شده در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تسنیم ارائه کننده دستاوردهای بانوان محلات با محوریت زنان سرپرست خانوار است و تمام محصولات عرضه شده در این نمایشگاه محصولات تولید داخل است.

گفت: بانوان در اقتصاد خانواده، نقش کلیدی دارند و برگزاری این جشنواره در راستای توانمندسازی زنان به خصوص زنان سرپرست خانوار است.

با بیان اینکه محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از نظر کیفی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند افزود: ما معتقدیم تولیدات ارائه شده در این جشنواره و نمایشگاه های مشابه می بایست از نظر کیفیت و قیمت، قابل رقابت با نمونه های خارجی باشد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از اقتصاد داخلی و توانمندسازی زنان گفت: ما اطمینان داریم که محصولات تولید داخل کشور از نظر کیفی، در سطح بسیار مناسبی قرار دارد چراکه تجربه صنعت پوشاک و پارچه کشورمان، به مراتب از کشورهای دیگر بیشتر است.

عبداللهی همچنین در با اشاره به اهمیت و نقش زنان در اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: زنان می توانند در تحریم کالاهای خارجی و استفاده از محصولات داخلی، «خط شکن» باشند.

به گفته وی، شهرداری صرفاً یک نهاد خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است و ورود به عرصه حمایت از تولیدات داخلی و توانمندسازی زنان با محوریت زنان سرپرست خانوار و همچین موضوع عفاف و حجاب، از این منظر انجام می شود.

نمایشگاه تسنیم از امروز (۲۲ دی) فعالیت خود را آغاز کرد و تا ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت و از ساعت ۱۰ تا ۲۰ هر روز پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار