20. آذر 1395 - 20:33   |   کد مطلب: 14151
مدیر اجرایی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: مجید قناد مجری آیین افتتاحیه شد.
همدان,مجید قناد,شبنم همدان,مجری جشنواره تئاتر کودک,shabnamha.ir,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : مجید فروتن اظهار داشت: مراسم افتتاحیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با عنوان «شادمانی کودکان و نوجوانان» برگزار می‌شود.

وی افزود: آئین رسمی گشایش این جشنواره دوشنبه ٢٢ آذر ساعت ١٨ تا ٢٠ برگزار می شود.
فروتن تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور میهمانان خارجی، داوران، کودکان و نوجوانان و خانواده‌های همدانی در سالن ابن سینا نمایشگاه بین المللی همدان برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه مراسم افتتاحیه یک جشن مردمی است، افزود: این مراسم با عنوان «شادمانی کودکان و نوجوانان» با موضوع میلاد پیامبر اکرم (ص)، معرفی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و معرفی فرهنگ و هنر استان همدان اجرا خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: برای این مراسم بخش‌های متنوع هنری شاد ویژه کودکان و نوجوانان، اجرای عمو قناد، نمایش‌های عروسکی، موسیقی و تواشیح، جنگ شادی و سخنرانی در نظر گرفته شده و حضور برای عموم مردم همدان آزاد است.

فروتن با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به مدت هفت روز در همدان برگزار می شود، افزود: نمایش ها از روز یکشنبه ٢١ آذر ساعت ٩ صبح در سالن‌های همدان به روی صحنه می‌روند.

مدیر اجرایی جشنواره بیست و سوم یادآور شد: نمایش های بخش خیابانی نیز هر روز از ساعت ١٥ مقابل مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اجرا می شوند.

بیست و سومین جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از ٢١ تا ٢٧ آذرماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار