3. شهريور 1395 - 3:59   |   کد مطلب: 11988
رئیس سازمان بهزیستی گفت: نیروهای اورژانس اجتماعی در سراسر کشور عملکرد موفقی در مقابله با خودکشی داشته و طی یک سال آمار خوبی را به ثبت رسانده اند.

به گزارش شبنم همدان به نقل از آرمان زنان : انوشیروان محسنی بندپی گفت: یکی از وظایف تعریف شده برای اورژانس اجتماعی مداخله به هنگام در بحث خودکشی افراد است.

وی افزود: نیروهای اورژانس اجتماعی در طول ماه در ماموریت های مختلفی که در رابطه با بحث خودکشی است حضور پیدا کرده و در بسیاری از مواقع مانع از خودکشی افراد می شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه شهروندان اگر مورد مشکوکی در رابطه با خودکشی مشاهده کردند در کمترین زمان ممکن موضوع را به اورژانس اجتماعی اطلاع دهند اظهار کرد: درخواست ما از شهروندان این است که اگر با فرد مشکوکی مواجه شده که قصد خودکشی دارد در کمترین زمان ممکن با شماره تلفن ۱۲۳ تماس گرفته و نیروهای اورژانس اجتماعی در جریان قرار دهند.

محسنی بند پی با اشاره به تمایل به خودکشی در میان زنان اظهار کرد: براساس آمار زنان تمایل بیشتری به خودکشی داشته و تمایل آقایان در این بحث کمتر از بانوان است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با ارائه آماری از تعداد مداخلات به هنگام صورت گرفته توسط نیروهای اورژانس اجتماعی طی سال ۹۴ اذعان کرد: در سال ۹۴ نیروهای اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی موفق شدند از خودکشی ۲ هزار ۸۸۰ زن جلوگیری کرده و iهمچنین مانع از خودکشی یک هزار ۹۹۰ مرد نیز شده اند.

محسنی بند پی تاکید کرد: جلوگیری از خودکشی ۴ هزار و ۸۷۰ نفر در سراسر کشور طی یک سال آمار موفقی است که توسط نیروهای اورژانس اجتماعی به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/ص

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار