2. مرداد 1395 - 19:55   |   کد مطلب: 11343
فرمانده انتظامی همدان:
۷۵ کیلوگرم مواد مخدر در همدان کشف شد
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۷۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین، حشیش و تریاک در ۲ عملیات ضربتی در ظرف ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: پرونده متهامان و قاچاقچیان برای رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حاجی‌محمد مهدیان‌نسب اظهار داشت: به دنبال تلاش‌های اطلاعاتی مطلع شدیم یک نفر قاچاقچی قصد قاچاق مواد مخدر با استفاده از شیوه و شگردهای پیچیده از استان‌های جنوبی کشور به استان همدان و توزیع در بین قاچاقچیان خرد را دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی در یک عملیات برنامه‌ریزی شده و هدفمند متهم در حال انتقال یک محموله 65کیلوگرمی تریاک در ورودی شهرستان همدان دستگیر و مواد مخدر در جاسازی حرفه‌ای خودرو تریلی کشف و خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: همچنین در یک گزارش اطلاعاتی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از استان تهران به همدان، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور تهران به همدان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان فامنین کرد که در نهایت متهم در ورودی شهرستان فامنین شناسایی شد.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودروی متهم مقدار 5 کیلوگرم هروئین با لفافه که به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف و متهم دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

مهدیان‌نسب گفت: همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار در عملیاتی مشترک در ایست بازرسی شهید زارعی یک دستگاه خودروی نیسان را برای بازرسی متوقف کردند.

وی عنوان کرد: ترس و سردرگمی راننده در پاسخ دادن به سؤالات کارکنان انتظامی سبب می‌شود که با دقت بیشتری این خودرو را بررسی کنند که پس از انتقال خودرو به پاسگاه و بازرسی دقیق، مقدار 4 کیلو و 890 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و راننده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پرونده متهامان و قاچاقچیان برای رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد، اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر عرصه را بر قاچاقچیان در سطح استان همدان تنگ کرده و عملیات‌های انجام شده نمونه‌ای از توانمندی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان است.

وی بیان کرد: مردم در صورت برخورد با موارد مشکوک عرضه و قاچاق مواد مخدر باید از طریق سامانه فوریت‌های پلیس 110 یگان انتظامی را مطلع کنند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از رسیدن این قاچاقچیان به اهداف سوء انجام شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار