15. شهريور 1396 - 16:15   |   کد مطلب: 18458
شنیدن این صحبت‌ها از زبان مهران مدیری، با آن چهره آرام و موقر همیشگی بسیار عجیب و تاثیر گذار است.
به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : وقتی پای طنز و کمدی به میان بیاید بلاشک نام مهران مدیری به عنوان یکی از چهره‌های مطرح و موفق این حوزه بر ذهن خطور خواهد کرد؛ مردی آرام،جدی و منطقی که فروردین امسال نیمه  اول زندگی را پشت سر گذاشت و به گفته خودش تصمیم گرفته از این پس با تغییر روند کاری گذشته،  سریال سازی را رها کرده و تنها به فعالیت در سینما مشغول باشد، کاری که  مدیری آن را انرژی بر می‌داند و دیگر توان کافی برای ادامه این تیپ کارها را در خود نمی‌بیند.
 
مدیری در این سالها با ساخت مجموعه‌هایی موفقی چون ساعت خوش، پاورچین، شب‌های برره و مرد هزار چهره، توانست شخصیت ویژه  و خاص هنری در دنیای هنر کسب کرده و به گفته مجله نیوزیک در سال2009  به یکی از مردان قدرتمند کشور تبدیل شود.
 
اما در کنار خصوصیات اخلاقی  و اجرای خاص او، عدم  تمایل مهران مدیری به مصاحبه‌ و صحبت از زندگی شخصی نیز از دیگر ویژگی‌های این استاد طنز است. مدیری در این سالها خیلی کم  از زندگی شخصی و اتفاقات پیرامون خود گفته و به قول معروف سرش به  ساخت و پاخت سوژه‌های اجتماعیش گرم بوده، از این رو وقتی لب به سخن باز می‌کند تا کمی از زندگی خصوصی و حال و احوال خود بگوید گوش و چشم مشتاقان زیادی را به سمت خود می‌کشاند.
 
ویدئو جالب زیر، اخباری از همین دست دارد؛ مدیری از سالهایی خاص در زندگی شخصیش می‌گوید که شاید باور آن برای بسیاری از ما سنگین و بهت آور است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار