7. خرداد 1399 - 11:51   |   کد مطلب: 9156
اخیرا در شبکه های اجتماعی به تبعیت از فرهنگ منحط غربی برای خدشه دار ساختن عفت دختران و خانواده ها بحثی تحت عنوان ازدواج سفید به عنوان الگوی زندگی مدرن و تغییر سبک زندگی مطرح شده است که هدفی غیر از نابودی خانواده و ترویج بی‌بند‌و‌باری در جامعه ندارد.
ازدواج سفید ارمغان سیاه شبکه های ماهواره ای

به گزارش شبنم ها به نقل از یزدندا؛ اسلام ازدواج را پیوند طبیعی و سنتی از سنتهای اجتماعی می داند، اسلام اهمیت ویژه ای به پیوند زن و مرد قائل است و خداوند متعال در قرآن کریم ازدواج را مایه آرامش زن و مرد بیان کرده  و بین آنها مودت و رحمت  برقرار کرده است و حقوق هایی را در قرآن و در روایات ائمه معصوم برای هر یک از زن و شوهر مشخص و بنیان خانواده را مهمترین بنیان اجتماعی می داند.

اخیرا در شبکه های اجتماعی به تبعیت از فرهنگ منحط غربی برای خدشه دار ساختن عفت دختران و خانواده ها بحثی تحت عنوان ازدواج سفید به عنوان الگوی زندگی مدرن و تغییر سبک زندگی مطرح شده است که هدفی غیر از نابودی خانواده و ترویج بی‌بند‌و‌باری در جامعه ندارد.

حجت الاسلام «ابوالقاسم دهقان چناری» در گفتگو با خبرنگار یزدندا در تعریف ازدواج سفید گفت: ازدواج سفید نوعی ازدواج فاسد در سیستم زندگی غربی است، این ازدواج در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مانند انگلیس، ایتالیا و کشورهای کوچکتر مانند مجارستان و ... و اخیرا هم به شدت در رژیم منحوس صهیونیستی رواج پیدا کرده است.

کارشناس مسائل فرهنگی اجتماعی در یزد اظهار کرد: شبکه های ماهواره ای و حتی برخی شبکه های ماهواره ای به اصطلاح خبری در ماهواره برنامه ازدواج سفید را مطرح می کنند و می خواهند خانواده های اسلامی و ایرانی را از این طریق به فساد بکشانند.

وی اذعان کرد: ازدواج سفید یعنی زندگی کردن زوج جوان بدون جاری شدن صیغه عقد یعنی افراد راحت باشند و  خیلی راحت بدون دغدغه و بدون فکر زندگی کنند اگر با هم تفاهم داشتند، ازدواج خود را رسمی می کنند در واقع ازدواج سفید در هیچ جایی ثبت نمی شود و ده میلیون نفر درآمریکا به این شکل زندگی می کنند.

حجت الاسلام دهقان چناری تصریح کرد: خانواده ها باید نسبت به مفاهیم اعتقادی تفهیم شوند در همه مراکز فرهنگی باید جهت روشنگری در خصوص پدیده شوم و آسیب های ازدواج سفید فعالیت کنند.

مسلما تبعات ازدواج سفید دامنگیر زن و مرد می شود، افسردگی شکست عاطفی، تولد فرزندان بی هویت و بی شناسنامه، تبعات و مشکلات جسمی و بهداشتی ناشی از سقط جنین برای جلوگیری از به دنیا آمدن فرزندان بی شماسنامه و ... همگی ارمغان فرهنگ فاسد غرب برای اجتماع ایران و همچنین کشورهای در حال توسعه است.

رواج ازدواج سفید در کشور

نماینده ولی فقیه در استان یزد ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص عواقب استفاده ناصحیح از شبکه های اجتماعی و ماهواره گفت: امروز معضلی که کشور با آن روبه روبه رواست و یزد هم از آن بی نصیب نیست رواج ازدواج سفید در کشور و دارالعباده یزد است که اگر حوزه های علمیه چشم خود را در این زمینه ببندد مشکلات زیادی اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه یزد گفت: بنده معتقدم که راهکار و ابتکار عمل در دست آموزش و پروش است اما در این سال ها آموزش و پرورش و حوزویان درست عمل نکرده اند و هرکس باید به طریقی برای رفع این معظلات فکر و برنامه ریزی کند.

گفت‌وگو با زوجی که «ازدواج سفید» کرده‌اند خبری است که در سایت های کشور منتشر شده است که یک نکته قابل تامل از زبان زن بیان می شود آنا اینکه: این ازدواج استرس دارد، ترس از آینده، ترس از باخبر شدن دیگران در خصوص این نوع ازدواج و اینکه وقتی جایی فرمی پر می کنم به قسمت مجرد یا متاهل که می رسم نمی دانم کدام یک را انتخاب کنم مجرد در عین متاهلی ...

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار