17. فروردين 1403 - 19:36   |   کد مطلب: 25531
حاشیه نگاری روز جهانی قدس در همدان؛
همدانی‌ها آماده‌تر از همیشه برای دفاع از غزه
نوجوانان و مردم همدانی در مراسم امروز تأکید داشتند که همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند و حضور امروز آن‌ها در این راهپیمایی، کمترین کاری است که می‌توانستند در حق مردم صبور و مقاوم غزه انجام دهند.

به گزارش شبنم‌ها امروز درحالی مردم جهان در روز قدس تجمع و راهپیمایی برگزار کردند که هفت ماه از عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد و تعداد شهدای غزه نیز به حدود ۳۳ هزار نفر رسیده است.

 

همدانی‌ها همچون سایر افرادی که انسانیت در وجودشان زنده است با حضور در راهپیمایی روز قدس، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

 

قرار بود مراسم از ساعت ۱۰ ونیم و از میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا حسینیه امام خمینی(ره) ادامه داشته باشد به همین دلیل راهی میدان شهر شدم، هنوز نیم ساعتی تا آغاز مراسم مانده بود اما جمعیت عظیم مردم در محل آغاز راه‌پیمایی غافلگیرم کرد، همه مردم شور و اشتیاق داشتند تا هرچه زودتر مراسم آغاز شود و هرچه فریاد دارند بَر سَر رژیم کودکش صهیونیستی و هم‌پیمانانش بِکِشند.

 

با آغاز راه‌پیمایی خیل عظیمی از جمعیت به سمت میدان شریعتی به راه افتاد، در میان جمعیت همه نوع قشر از مردم دیده می‌شد، از کودکانی که همراه پدر و مادرشان آمده بودند گرفته تا پیرزن و پیرمردانی که خدا می‌داند چندمین راه‌پیمایی روز قدسشان بود سپری می‌شد.

 

راستش را بخواهید حس و حال این روز قدس با دیگر روز قدس‌ها در سال‌های قبل کمی متفاوت‌تر بود، دل‌های مردم بیشتر از قبل برای مردم مظلوم غزه و فلسطین شکسته بود، آسمان چشم بسیاری از مردم بارانی بود و همه به یاد کودکان و نوزادان غزه بودند.

 

از سوی دیگر خشم مردم نیز بیش از پیش بود و جنایت اخیر رژیم حرام‌زاده صهیونیستی که منجر به شهادت سرداران و نیروهای کشورمان در کنسولگری ایران در دمشق شده، علت آن بود.

 

نکته‌ای که توجهم را خیلی جلب می‌کرد فریاد مرگ بر اسرائیل کودکان بود، کودکانی که قرار است آینده‌سازان کشورمان باشند از سنین کودکی با مکتب امام حسین(ع) آشنا شدند تا به یاری مظلومان بشتابند و مقابل ظالمان با اتحاد و صبر ایستادگی کنند.

 

در مسیر راه‌پیمایی غرفه‌های فرهنگی متفاوتی به چشم می‌خورد که در یکی از آن‌ها کودکان همدانی برای کودکان مظلوم غزه دل نوشته می‌نوشتند.

 

ساعت از ۱۲ ظهر گذشته بود و جمعیت مردم همچنان از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان شریعتی می‌آمد، شاید اینچنین جمعیتی در روز جهانی قدس در همدان کم‌نظیر بود.

 

نوجوانان و مردم همدانی در مراسم امروز تأکید داشتند که همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند و حضور امروز آن‌ها در این راهپیمایی، کمترین کاری است که می‌توانستند در حق مردم صبور و مقاوم غزه انجام دهند.

 

این مراسم با خواندن قطعنامه و نماز جمعه پایان یافت.

بدون شک امروز دنیا علیه رژیم غاصب صهیونیستی برانگیخته شده است و به لطف خداوند پایان این رژیم منحوس نزدیک است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار