29. دى 1395 - 10:19   |   کد مطلب: 14857
سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ، هم صدا با اسرائیل و آمریکا حرکت می کنند و در برابر تمام فجایع انسانی پول و قدرت را برگزیده اند. در یک جنگ نابرابر در فلسطین اشغالی هزاران کودک و انسان بی گناه در مقابل دوربین های خبرگزاری های دنیا کشته می شود و انعکاس آن لحظه ای وجدان های خفته را بیدار نمی کند.
شبنم ها , afkl ih, نسل کشی در فلسطین , shabnamha.ir,

شبنم همدان شما را به خواندن یادداشت زیر دعوت می کند:

سرزمین فلسطین اشغالی شامل دومنطقه جدا از هم  است؛ منطقه کرانه باختری رود اردن و منطقه غزه . غزه نوار باریکی متعلق به فلسطین است 27 که دسامبر 2008نیروهای رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی وانسانی نوار غزه را با هواپیماهای جنگی بمباران کردند. این اشغالگران علت کار وحشیانه خود را  رای دادن مردم به جنبش مقاومت اسلامی  حماس در انتخابات مجلس قانونگذاری , ایستادگی ومقاومت آنها در برابر اشغال گران اعلام کردند.  این بمباران در شرایطی صورت گرفت که غزه از 3سال قبل در محاصره بود. در این عمل غیر انسانی  1400 فلسطینی به  شهادت رسیدند و 5500 نفر نیز مجروح شدند . همچنین این بمباران منجر به ویرانی تاسیسات غیر نظامی در نوار باریکه غزه شد. اسرائیل در مدت 22روز تجاوز خود به غزه انواع سلاح های ممنوعه را برای مقابله با فلسطین به کاربرد از جمله فسفر سفید که ماده ای آتش زا ست و به هنگام احتراق دود غلیظی از آن منتشر می شود. این ماده گوشت را می سوزاند و به جز خون چیزی باقی نمی گذارد. استنشاق این گاز سمی در کوتاه مدت باعث سرفه شدید و حساس شدن نای و ریه ها می شود و در طولانی مدت باعث فلج شدن استخوان فک می گردد.

سالهاست که قبله نخست مسلمانان در اِشغال متجاوزان صهیونیست است و مردم مظلوم فلسطین هر روز برای  قیام علیه یزید زمان مجازات می شوند. از سوی دیگر به جز ملت مظلوم فلسطین در گوشه گوشه جهان ظلم بر مظلومان بیداد می کند. مردم یمن ,سوریه ,عراق، الجزیره در مقابل چشم همه جهانیان  با اعمال بی رحمانه رژیم منحوس اسرائیلی ومفتی های وهابی و گروه های تروریستی داعش, القاعده,طالبان و.....هر روز در مقابل صدها دوربین و خبرنگار به شهادت می رسند و آب از آب تکان نمی خورد. سازمان های به اصطلاح مدافع حقوق بشر و کشورهای مدعی انسانیت و دموکراسی همه و همه این جنایت ها را میبینند و به راحتی از کنار آن می گذرند.  شاید اگر سالهای قبل مسلمانان وسران مقاومت فلسطین به جای مذاکره با روسای اسراییلی راه اتحاد با همه کشورهای مسلمان را پیش می گرفتند امروز اسرائیل از صفحه روزگار محو شده بود و دیگر گروه های تروریستی بوجود نمی آمدند. حقوق بشر در برابر فجایع انسانی آنقدر سکوت کرده است که هیچ کس وجودش را باور ندارد. سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ، هم صدا با اسرائیل وامریکا حرکت می کنند و در برابر تمام فجایع انسانی پول وقدرت را برگزیده اند هزاران کودک وانسان بی گناه کشته می شود وانعکاس آن لحظه ای وجدان های خفته را بیدار نمی کند.

ملت های مسلمان باید بدانند سکوت و مسالحه در برابر اسرائیل روزی گریبان خودشان را خواهد گرفت. در اندیشه امام خمینی (ره)  برای مقابله با پدیده شوم صهیونیسم راه حل سیاسی ودیپلماتیک پذیرفته نیست. دولت ها وگروه ها نباید به چانه زنی دیپلماتیک دست بزنند بلکه تنها با جهاد ومبارزه مسلحانه می توان اسرائیل را ازبین برد . اسرائیل چون غده ای سرطانی است که تنها راه درمان آن جراحی عمیق و کندن وقلع نمودن آن است . ایشان کسانی را که به دنبال اتخاذ روش های سیاسی برای حل مساله فلسطین هستند  ملامت کرده واظهار می داشتند : من به سران فلسطینی نصیحت می کنم که دست از رفت وآمد خودشان برداشته وبا اتکا به خداوند متعال و مردم فلسطین واسلحه خویش تا حد مرگ با اسرائیل بستیزند چرا که این رفت وامدها موجب می شود که ملت های مبارز دلسرد شوند. شما اطمینان داشته باشید که نه شرق به درد شما می خورد نه غرب و چاره ای جز   ایمان به خدا وتکیه بر توان خویش ندارید .

یادداشت/ سمیه محبی

انتهای پیام / ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار