18. اسفند 1395 - 20:00   |   کد مطلب: 15713
4 زمین‌لرزه امروز از ساعت 12:56 دقیقه ظهر تا 13:25 شهرهای فیروزان و گیان نهاوند را لرزاند.
زمین لرزه,زلزله در نهاوند,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

وقوع 4 زمین لرزه در کمتر از نیم ساعت در نهاوند

 

زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند

 

به گزارش شبنم همدان ، راه دانا به نقل از گرو نوشت : شهرستان نهاوند که بنا به گفته مسئولان بر روی گسل فعال زلزله قرار دارد هرچند روز یک‌بار شاهد وقوع زمین‌لرزه‌های مختلف است.

امروز نیز در شهرستان نهاوند 4 زمین‌لرزه اتفاق افتاد که بزرگ‌ترین آن‌ها 1.8 ریشتر بود و در شهر فیروزان اتفاق افتاد.

4 زمین‌لرزه امروز که از ساعت 12:56 دقیقه ظهر تا 13:25 اتفاق افتاد، شهرهای فیروزان و گیان نهاوند را لرزاند.

از این 4 زلزله 3 مورد در شهر فیروزان و یک مورد در شهر گیان اتفاق افتاده است.

زمین‌لرزه‌های فیروزان دو زلزله 1.8 ریشتری به همراه یک زلزله 1/1 ریشتری بودند و زمین‌لرزه شهر گیان نیز 1.4 ریشتر قدرت داشت.

همه زمین‌لرزه‌های فیروزان در عمق 8 کیلومتری و زلزله گیان در عمق 7 کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

هرچند که این زمین‌لرزه‌ها قدرت زیادی نداشتند و بیشتر احساس نشدند ولی وقوع این‌همه زلزله در نهاوند هشداری برای مسئولان و مردم است.

انتهای پیام/ص

زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زمین لرزه زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند زلزله در نهاوند 

دیدگاه شما

آخرین اخبار