19. اسفند 1394 - 8:57   |   کد مطلب: 9697
رئیس اداره تبلیغات اسلامی همدان خبر داد:
اعزام 220 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان همدان در ایام فاطمیه دوم
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: بیش از 180 عنوان برنامه فرهنگی با حضور 220 مبلغ و 200 مداح در ایام فاطمیه در مناطق شهری و روستایی همدان اجرا می‌شود.
 فاطمیه, شهادت, حضرت زهرا (س), اعزام 220 مبلغ ,اداره تبلیغات اسلامی ,

به گزارش شبنم ها به نقل از صبح الوند؛ حجت‌الاسلام‌ جواد حیدری‌ راد اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در فاطمیه دوم، بیش از ۱80 عنوان برنامه فرهنگی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام فاطمیه دوم گفت: اکثر هیأت‌های مذهبی و مساجد برنامه سخنرانی را در این ایام خواهند داشت.

 

حیدری راد با اشاره به برنامه سخنرانی‌ خانگی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته 120 عنوان جلسه خانگی را با اعزام مبلغان در فاطمیه دوم داریم.

وی از اعزام 220 مبلغ در شهرستان همدان به مناسبت این ایام خبر داد و افزود: گردهمایی آموزشی توجیهی مداحان را در روز جمعه 21 اسفندماه ساعت 9:30 صبح برگزار خواهیم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به تجمع بازاریان به مناسبت شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: گردهمایی هیأت‌های مذهبی را در شام غریبان حضرت زهرا (س) برگزار خواهیم کرد.

وی از هماهنگی اعزام 200 مداح در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) به نقاط مختلف خبر داد و اظهار کرد: روحانیون مستقر و هجرت در روستاها نیز بالغ بر 60 عنوان برنامه به همین مناسبت برگزار می‌کنند.

حیدری راد با اشاره به فعالیت ویژه گروه تبلیغی «سراج» که از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه شهر قم به همدان می‌آیند، آن را مهم و اثرگذار دانست.

وی خاطرنشان کرد: در بیش از 600 نقطه شهرستان همدان از جمله مساجد، حسینیه‌ها، مجالس خانگی و روستاها به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) برنامه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه در روز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) تمام مساجد و هیأت‌ها برنامه دارند اما برخی برنامه‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود، افزود: دستجات عزاداری در صبح روز شهادت در مناطق مختلف همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار