4. اسفند 1394 - 9:45   |   کد مطلب: 9465
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اهمیت حضور گسترده اقشارمختلف مردم در انتخابات هفتم اسفند،گفت: لازمه استمرار اقتدار نظام اسلامی، حضورحماسی مردم در انتخابات است.
حجت الاسلام علی دشتکی سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش  شبنم ها به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی شامگاه دوشنبه در همایش بصیرت افزایی که با حضور خانواده کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: حاکمیت ولایت‌فقیه در این نظام یک نعمت بزرگ الهی است و این انقلاب جلوه حاکمیت اسلام در عصر حاضراست.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا به‌عنوان یک نظام الگو مطرح بوده و ملت‌های مسلمان و مظلوم به این نظام امیدوارند و به آن دل‌بسته‌اند و بر همین اساس هر تصمیم و هر عملی که در راستای تقویت این نظام صورت می‌گیرد، عبادت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان توجه به گذشته و نگاه به آینده را در هر تصمیمی مورد تأکید قرارداد و افزود: هفتم اسفندماه یک روز سرنوشت‌ساز و یک روز ماندگار و تاریخی در عمر بابرکت نظام اسلامی به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: هر یک از ما به‌عنوان جزئی از ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر این روز بزرگ وظیفه‌ای سنگین و حساس داریم و باید با هوشیاری و بصیرت لازم ضمن آمادگی برای حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، نسبت به آگاه‌سازی جامعه در خلق حماسه‌ای بزرگ اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام دشتکی اضافه کرد: باید با انتخاب اصلح‌ترین‌ها، هم در مجلس شورای اسلامی و هم در مجلس خبرگان رهبری، مجلسی مقتدر، خادم مردم، پشتیبان ولایت‌فقیه، عدالت‌خواه و استکبارستیز داشته باشیم.

وی با اشاره به فضاسازی‌ها و تبلیغات گسترده دشمنان برای ایجاد جو ناامیدی در میان مردم و بی‌تفاوت کردن آحاد جامعه خصوصاً جوانان نسبت به آینده کشور، افزود: بدون تردید ملت سرافراز ایران اسلامی همچون سی‌وهفت سال گذشته که باتمام وجود از انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن دفاع کرده و بدخواهان و دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی را با حضور مؤثر، آگاه و هوشیارانه خود با شکست خفت‌بار مواجه کردند، این بار نیز با حضور حماسی خود در جای‌جای این کشور پهناور و مقتدر  برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد

دیدگاه شما

آخرین اخبار