3. اسفند 1394 - 9:35   |   کد مطلب: 9440
در یک حرکت جالب و خدا پسندانه یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم در غرب هرمزگان،هزینه های تبلیغاتی خود را جهت احیا و درمان قلب مجروح آمنه کوچولو که یک دختر بچه روستایی در غرب هرمزگان است، اهدا کرد.
هزینه تبلیغات انتخاباتی صرف درمان دختر روستایی شد

به گزارش شبنم ها به نقل از مروارید نیوز؛ یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارسیان، بندرلنگه و بستک در اقدامی نادر ، بخش اعظمی از هزینه ی تبلیغاتی اش را برای درمان قلب دختر بچه 6 ساله ی که از ناراحتی قلبی رنج میبرد هدیه کرد .

وی با هدیه کردن بخشی از مبالغی را که برای هزینه انتخاباتی اش در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کنار گذاشته بود به این دختر بچه 6 ساله روستایی که دچار عارضه قلبی بود او را از مرگ حتمی نجات داد.

این کاندید مجلس دهم به اطرافیان نزدیک خود گفته است نشاندن گل لبخند بر لبان آمنه کوچولو با هیچ رقابت و پست و مقام مدیریتی عوض نخواهم کرد چرا که اگر قسمت این باشد که در خدمت مردم غرب هرمزگان باشم،بدون هزینه ی تبلیغاتی هم میتوانم به این مهم برسم.

وی این عمل را در حالی انجام داده بود که در سفر خود به یکی از روستاهای محروم بخش شیبکوه از توابع شهرستان بندرلنگه در جهت ارائه برنامه های آینده خود متوجه دختر بچه 6 ساله ای شده بود که از ناراحتی قلبی رنج میبرد . و در یه حرکت بسیار خدا پسندانه هزینه تبلیغاتی خود را جهت درمان این کودک اهدا میکند .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار