21. بهمن 1394 - 10:15   |   کد مطلب: 9250
مدیر کل ثبت احوال استان همدان گفت: امیرعلی و فاطمه بیشترین اسامی ثبت شده در استان همدان است
«امیرعلی» و «فاطمه» بیشترین اسامی ثبت شده در استان همدان است

 به گزارش شبنم ها، عبدالله مقصودی فر در گفتگو با مهر کفت: در ۱۰ ماه نخست امسال بیشترین نام انتخابی در گروه پسران در استان همدان مربوط به نام امیرعلی با تعداد ۸۳۲ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه در گروه دختران نیز بیشترین فراوانی نام مربوط به نام فاطمه با تعداد ۱۲۴۱ مورد بوده است، ادامه داد: نام های ابوالفضل، امیرحسین، زهرا، و نازنین زهرا حائز بیشترین تعداد نام های پسران و دختران بعد از نام های امیرعلی و فاطمه بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان همدان در ادامه با بیان اینکه در این مدت در هر شبانه روز ۲۸ مورد فوت در استان همدان به ثبت رسیده است، گفت: در ۱۰ ماه امسال تعداد ۸ هزار و ۵۵۹ واقعه فوت در استان همدان به ثبت رسیده که در از مجموع فوتی های استان ۴ هزار و ۹۸۹ مورد مرد و ۳ هزار و ۵۷۰ مورد زن بوده است.

مقصودی فر بابیان اینکه از تعداد کل فوت های ثبت شده تعداد ۵۴۰۷ مورد شهری و ۳۱۵۲ مورد روستایی بوده است، عنوان کرد: بیشترین علت فوت مربوط به بیماری های قلبی و عروقی با تعداد  ۲۶۷۷ مورد از کل فوتهای ثبت شده بوده است.

وی بابیان اینکه ۴۴.۳ درصد از فوت ها در گروه سنی ۷۵ سال و بالاتر بوده است، بیان کرد: ۹۹.۱ درصد از فوت ها در مهلت قانونی ۱۰ روزه به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان بابیان اینکه بیشترین نرخ ثبت فوت مربوط به شهرستان همدان و کمترین نرخ نیز مربوط به شهرستان کبودراهنگ بوده است، بیان داشت: نرخ ثبت تا یکسال فوت برابر۵.۶ در هزار بوده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار