17. بهمن 1394 - 12:18   |   کد مطلب: 9184
با اعطای 3/5 ملیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی
320 بانوی همدانی صاحب شغل شدند
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه بسيج سازندگي پیشرو در عرصه كارآفريني و اشتغال است گفت: نقش بانوان در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بسیار برجسته است.
 320 بانوی همدانی صاحب شغل شدند

شهرام صادقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبنم ها با اشاره به اینکه بسیج سازندگی پس از بیان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد ورود پیدا کرده است  گفت: بسیج سازندگی در سه عرصه اردوهای جهادی،  فعالیت های عمرانی و اقتصاد مقاومتی تلاش می کند تا در راه توسعه و آبادانی کشور گامهای موثری را بردارد.

وی با بیان اینکه اردو های جهادی از قشر های پزشکان، مهندسین، دانش جویان و دانش آموزان و طلاب می باشند گفت: بیش از 50 درصد این فعالیت ها مربوط به قشر بانوان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره نقش موثر بانوان در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: اگر آقایان هم در عرصه اقتصاد موفق عمل کنند قطعا پشتیبان آنها یک همسر خوب و یک مادر فداکار خواهد بود.

این مقاوم مسئول با بیان اینکه 164 واحد خواهران در استان از تسهیلات اقتصاد مقاومتی  برخوردار شده اند خاطر نشان کرد: 320 نفر از بانوان در این راستا به کسب کار خانگی اشتغال پیدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه 3/5 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغال خانگی به بانوان اعطا شده است تصریح کرد: نیاز است متقاضان برای اینکه در سود آوری  با مشکل مواجه نشوند به میزان نیاز تقاضای تسهیلات کنند.

صادقی در ادامه عرصه اشتغال خانگی برای بانوان را بسیار نو پا دانست و آن را  ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری  بانوان  بیان کرد و افزود: اگر ما در اقتصاد مقاومتی به 50 در صد جامعه که زنان هستند اعتماد کنیم قطعا نتیجه خوبی خواهد داد چرا که بانوان  در حوزه کاری بسیار دقیق و جدی عمل می کنند و کار را با وجدان کاری انجام می دهندو این موضوعی است که در تحقق اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است .

صادقی یکی دیگر از عوامل موفقیت بانوان در موضوع اشتغال خانگی را بحث بازار یابی عنوان کرد و افزود: قسمتی از مباحث آموزشی باید به بازار یابی اختصاص یابد چرا که امروزه در حوزه اقتصاد تبلیغات بسار موثر است.

مسئول بسیج سازندگی  همدان تصریح کرد: هر کدام از ما باید نقش خودمان را در اقتصاد مقاومتی به عنوان مصرف کننده و یا به عنوان تولید کننده تعریف کنیم و اگر تولید کننده ایم بهترین تولید را داشته باشیم و اگر مصرف کننده ایم در خصوص اصلاح الگوی مصرف نقش خود را ایفا کنیم.

شهرام صادقی در پایان این گفتگو اظهار داشت: انتظار ما از بانوان فعال در این عرصه این است که با مهارت آموزی و تشویق دیگران اشتغال خانگی را گسترش دهند و به صورت شبکه ای افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهند.

 انتهای پیام /و

دیدگاه شما

آخرین اخبار