13. بهمن 1394 - 14:22   |   کد مطلب: 9126
مراسم گردهمایی بانوان تاثیرگزار در پیروزی انقلاب اسلامی و اولین نشست کمیته بانوان و زنان دفاع مقدس در باغ موزه همدان برگزار شد.
اولین نشست کمیته بانوان و زنان دفاع مقدس درهمدان برگزار شد

به گزارش شبنم ها؛  در این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: شما میهمانان  شهدای گمنام هستید.

سردار مهدی ظفری در ابتدای جلسه از حضور قشر جوان در کنار زنان پیشکسوت و تاثیر گزار در انقلاب اسلامی ابراز خوشحالی کرد  و گفت: ترکیب جوانان در کنار پیشکسوتان بر زیبایی های این محفل افزوده است.

ظفری در ادامه به رسالت بانوان در کمیته  زنان و دفاع مقدس اشاره کرد و ضمن بیان خاطره ای از دوران جنگ تحمیلی افزود: مادران و زنان  ایرانی اسلامی و حتی دختر بچه ها دین خود را به این انقلاب ادا کردند.

وی تصریح کرد: وجود چنین زیبایی هایی در دوران دغاع مقدس بیانگر خاصیت نظام  جمهوری اسلامی است که افراد عادی هم در معنویت همطراز رهبران جامعه می شوند.

سردار ظفری از رشادت های مادران شهدا این خاطره را بیان کرد که مادر شهیدی که فرزند چهارمش شهید شد و از او دلیل گریه اش را سوال کردند اینگونه پاسخ داد که چون فرزند دیگری ندارم که فدای نظام کنم اشک بارم .

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه در خصوص تشکیل کمیته بانوان گفت: دستور العمل تشکیل این کمیته به تائید مقام معظم رهبری رسیده و به مناطق ارسال شده است.

وی در توضیح این مطلب افزود: در ستاد کل کشور یک کمیته تشکیل شده است که تمام وزرا عضو آن هستند و در هر استانی نیز با مسئولیت استاندار وقت باید این کمیته ها تشکیل شود.

سردار ظفری با اشاره به اینکه در مورد جایگاه زن و خانواده در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقدام مورد توجهی صورت نگرفته است گفت:باید توسط هریک از اعضای این کمیته کار اساسی در خصوص نقش بانان در انقلاب اسلامی صورت بگیرد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پایان یاد آور شد مسئولیت این کمیته باید با کسی باشد که الگو و وجهه ارزشی در جامعه داشته باشد .

گفتنی است در پایان این مراسم حکم مسئولیت طاهره دروزی به عنوان رئیس کمیته زنان و دفاع مقدس قرائت  و توسط سردار ظفری به ایشان اهدا شد سردار ظفری در هنگام اعطای حکم به مسئول کمیته زنان و دفاع مقدس استان گفت: کاری کنید که شهدا راضی باشند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار