10. بهمن 1394 - 9:00   |   کد مطلب: 9058
یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه حضور یک زن در هیچ عرصه ای منع نشده است، گفت: بانوان می توانند با ایجاد حس اعتماد به نفس در خود نقشی بسیار ارزشمند را در چرخه اقتصادی کشور ایفا کنند.
عدم اتکا به بیگانگان با انجام اقتصاد مقاومتی/ بانوان چرخانندگان مهم حوزه اقتصاد مقاومتی

 به گزارش شبنم ها، دکتر زهرا مومنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری طنین یاس استان همدان، با اشاره به نقش تاثیر گزار بانوان در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: مسئله اقتصاد مقاومتی امری بسیار هوشمندانه است که این مهم به درستی و به خوبی از سوی حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) بیان و تبیین شده است.
وی اضافه کرد: از آنجایی که یک زنان ایرانی در تمامی امورات جامعه به نقش آفرینی می پردازند، پس قطعا می توانند در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز نقشی مهم را ایفا نمایند.
این کارشناس اقتصادی عنوان کرد: نخستین گامی که یک بانوی ایرانی می تواند در امر پیشبرد اقتصاد مقاومتی ایفا نماید خرید کالای ایرانی و تشویق سایر اعضای خانواده به پرداختن در این زمینه است.
دکتر مومنی تصریح کرد: باید توجه داشت که تکیه بر توان داخلی و خرید کالای ایرانی قطعا می تواند چرخه اقتصادی کشور را بر مبنای اقتصاد مقاومتی به حرکت در بیاورد.
وی با اشاره به حضور برخی از بانوان در عرصه عملی اقتصاد مقاومتی نیز گفت: امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از بانوان توانسته اند با راه اندازی کارگاه های اقتصادی نه تنها خود را از مشکلات رهایی ببخشند، بلکه به عنوان یک مدیر لایق چندین نفر را نیز مشغول به کار نمایند.
 این کارشناس اقتصادی در ادامه با بیان اینکه حضور یک زن در هیچ عرصه ای منع نشده است، ابراز داشت: بانوان می توانند با ایجاد حس اعتماد به نفس در خود نقشی بسیار ارزشمند را در چرخه اقتصادی کشور ایفا کنند.
دکتر مومنی افزود: اقتصاد مقاومتی نه تنها برای پیشرفت جامعه مهم است، بلکه می تواند آرامش خاطر یک خانواده را نیز به خوبی فراهم آورده و بسیاری از مشکلات زندگی شخصی افراد را نیز برطر کند.
وی همچنین با تاکید مجدد بر حضور بانوان در عرصه های گوناگون جامعه، ادامه داد: راه اندازی بنگاه های کوچک اقتصادی با معیارهای اقتصاد مقاومتی می تواند باعث سود دهی بسیار خوب به شخص و اطرافیان گردد.
این کارشناس اقتصادی در پایان خاطرنشان کرد: همه مردم جامعه به ویژه بانوان باید با سرلوحه قراردادن سخنان رهبری در تمامی امور از جمله اقتصاد مقاومتی، خود و جامعه را به سمتی پیش ببرند که دیگر نیازی به هیچ یک از کشورهای خارجی نداشته باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار