24. آذر 1394 - 9:03   |   کد مطلب: 8385
در آستانه شب یلدا در یک اقدام خدا پسندانه موسسه مردم نهاد دستان گرم مهرورزی اقدام به برپایی بازارچه خیریه قاصدک های امید یلدا نموده است که منتظر حضور سبز شما مردم انقلابی و ولایی همدانی است.
بر پایی بازارچه خیریه قاصدک های امید یلدا

صالح جهانگر در گفتگوی با خبرنگار شبنم ها گفت:موسسه مردم نهاد دستان گرم مهرورزی در نظردارد همچون سال های گذشته به مناسبت شب یلدا، بسته آذوقه را بین نیازمندان تحت پوشش خود توزیع نماید.

معاون موسسه مردم نهاد دستان گرم مهرورزی افزود: این اقدام خدا پسندانه با هدف کمک به اقشار کم درامد  سطح شهر در شب میلاد امام زمان (عج )  و شب یلدا صورت گرفته است.

وی افزود: این برنامه هر ساله به نوعی در آستانه شب  یلدا از سوی این  مجموعه برگزار می شود که سال گذشته در قالب بر پایی نمایشگاه هنری بود اما  امسال در قالب برگزاری بازارچه خیریه است.

 وی ادامه داد: درآمد حاصله ازفروش محصولات این بازارچه به صورت بسته های سبد غذایی در بین مردم بی بضاعت نیازمند توزیع خواهد شد.

جهانگرد گفت:از همه هموطنان عزیز جهت توسعه این امر خیر دعوت به عمل می آید تا با کمک های نقدی و غیر نقدی خود نیازمندان بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم و شادی این شب باستانی را با هم وطنان خود تقسیم کنیم.

وی یاد آور شد : این بازارچه خیریه از 24 الی 27 آذر ماه سال جاری در محل راه روی ورودی دانشکده علوم پزشکی همدان پذیرای عموم مردم مهربان  و بشر دوست خواهد بود.

بر پایی بازارچه خیریه قاصدک های امید یلدا

دیدگاه شما

آخرین اخبار