18. آذر 1394 - 13:47   |   کد مطلب: 8337
هفته سوم تا پنجم ليگ تکواندو بانوان کشور در حالی کار خود را از روز جمعه در خانه تکواندو آغاز می کند، که راضیه خدابنده لو از همدان در این رقابت ها به عنوان داور از سوی فدراسیون تکواندو قضاوت می کند.
آغاز هفته سوم تا پنجم ليگ تکواندو بانوان کشور با قضاوت داور همدانی

به گزارش  شبنم ها به نقل از  همدان ورزش؛ هفته سوم تا پنجم لیگ برتر تکواندو بانوان در حالی برگزار می شود، که راضیه خدابنده لو؛ داور خوش آتیه همدانی در این دوره از رقابت ها به قضاوت خواهد پرداخت.

این دوره از رقابت ها با برگزاری 15 مسابقه از دور رفت از روز جمعه در خانه تکواندو کشور برگزار خواهد شد.

رقابت های جام کوثر، یادواره شهید طیبه واعظی با حضور 129 بانوی هوگو پوش از تیم های لوازم خانگي كن، كوروش، بسيج ورزشكاران هيات تكواندو بروجرد، تيم بزرگسالان بانوان هيات تكواندو شهرستان سقز، هيات تكواندو شمال شرق، تيم هلال احمر استان مازندران، اداره ورزش و جوانان هشتگرد، دانشگاه پيام نور، مدال آوران البرز، هيات تكواندو استان گيلان و هيات تكواندو استان خوزستان کار خود را آغاز خواهد کرد.

راضیه خدابنده لو در گفتگوی تلفنی با خبرنگار همدان ورزش، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این رقابت ها سطح برگزاری مبارزات را امیدوار کننده پیش بینی و تصریح کرد: مسابقات تکواندو بانوان در بیشتر مواقع از سطح مطلوبی در انجام مبارزات برخوردار است.

وی افزود: تا پایان هفته دوم این رقابت ها تيم های بزرگسالان بانوان هيات تكواندو شهرستان سقز، لوازم خانگي كن و هيات تكواندو استان گيلان توانسته اند با درخشش هوگو پوشان خود رده های اول تا سوم را ازآن خود نمایند.

این داور ملی تکواندو کشورمان در پایان با آرزوی موفقیت برای همه تکواندوکاران حاضر در این دوره از رقابت ها، خاطرنشان کرد: کیفی تر شدن سطح مبارزات قعطا می تواند آینده تکواندوی کشور را به ویژه در حوزه بانوان تضمین نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار