14. آذر 1394 - 9:41   |   کد مطلب: 8274
مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان ثار الله همدان از برگزاری ویژه برنامه های سوگواری و عزاداری در ایام دهه پایانی صفر ویزه بانوان در امام زاده عبد الله همدان خبر داد.
برپایی مراسم سوگواری در امام زاده عبدالله همدان ویژه بانوان

به گزارش شبنم ها،  مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر از روز سه شنبه 17آذر تا 21 آذر ماه  و از ساعت 14 و45 تا 17 عصربه همت واحد خواهران  هیات رزمندگان اسلام همدان  در بقعه متبرک امام زاده عبد الله همدان  برگزار می شود.

مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان  ثار الله همدان در گفتگو با خبرنگار شبنم ها اظهار داشت: گسترش فرهنگ مذهبی و دینی در سطح جامعه یک مسئله بسیار مهم است تاکید بسیار زیادی بر روی کیفیت بخشیدن به برنامه‌های مذهبی و دینی به ویژه عزاداری‌های محرم و صفر و امیدوار هستیم در این مسیر با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

سیده زهرا موسوی با بیان این مطلب گفت:هیئت پیروان عترت همدان برای چهارمین سال متوالی به مناسبت فرارسیدن دهه آخر صفر مراسم عزاداری ویژه بانوان را  با هدف توسعه و ارتقای معنوی هیئت خواهران و محتوابخشی بر مجلس مذهبی بانوان وحرکت از شور به سوی عقلانیت وشعور و انتقال مجالس بانوان به مکان های عمومی مذهبی برگزار می کند.

وی افزود: الگوبرداری از زندگی اهل بیت(ع) ترویج سبک زندگی اسلامی توجه به جذب جوانان به هیئت های مذهبی از برنامه های مورد تأکید هیئت رزمندگان  است.

موسوی با اشاره به اهمیت جذب جوانان به برنامه های مذهبی گفت: هیئت های مذهبی باید با اجرای برنامه‌‌های به‌روز و جوان‌پسند جوانان را نسبت بهه اهداف دشمن آگاه کنند چرا که دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی سعی در گمراهی جوانان  ما دارند.

مسئول پیروان عترت واحد خواهران هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به برخی برنامه های اجرایی این هیئت در ایام سال تصریح کرد: تأثیرگذارترین برنامه‌های این هیئت در ایام محرم و صفر برای عموم بانوان برگزار می شود.

 وی تصریح کرد: این مراسم همراه  با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طالبی و مداحی ذاکر اهل بیت برادر ترکاشوند، به مدت5 روز  از ساعت 14:45 در محل امام زاده عبد الله همدان برگزار می گردد.

موسوی خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی با تمام توان آماده برگزاری مراسم های مذهبی در دهه پایانی ماه صفر هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار