12. آذر 1394 - 9:03   |   کد مطلب: 8251
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری مورد استقبال زیادی از سوی جوانان اروپایی قرار گرفته است، گفت: این استقبال به این دلیل است که کلام رهبری برگرفته از کلام حق است و قطعا اثر خود را می گذارد.
حقانیت کلام رهبری دلیل استقبال گسترده جوانان اروپایی از نامه ایشان

 به گزارش شبنم ها؛ نیره قوی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی طنین یاس در خصوص دومین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اظهار داشت: این نامه یک انعکاس بیرونی و داخلی دارد.

وی افزود: ما فرمایشات مقام معظم رهبری را در مناسبات های مختلفی دیده و شنیده ایم، این بار نیز هدف ایشان از نوشتن نامه به بیرون از مرزها بود اما برای ما سلب تکلیف نمی کند که برای رساندن این پیام که رسالت ما به شمار می رود، تلاش نکنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه این مطلب تصریح کرد: رساندن پیام نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی تنها در فضای مجازی نباید صورت بگیرد بلکه باید مراکز، سازمان ها، نهادها و بسیج در این راستا ایفای نقش کنند.

قوی با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری مورد استقبال زیادی از سوی جوانان اروپایی قرار گرفته است، گفت: این استقبال به این دلیل است که کلام رهبری برگرفته از کلام حق است و قطعا اثر خود را می گذارد.

وی ادامه داد: خیلی از جوانان اروپایی بدون اینکه  نامه را ببیند و مقام معظم رهبری را بشناسند به ایشان ارادت قلبی پیدا کرده اند چرا که آبشخور این نامه برگرفته از قرآن است.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در غالب نامه به جوانان اروپایی تکلیف خود را در رسالت جهانی اسلام ادا کردند و این نامه نماد و غالبی برای رسالت جهانی اسلام است از این رو ما به عنوان پیروان رهبری نیز باید در این راستا نقش آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار