1. مرداد 1399 - 12:01   |   کد مطلب: 8173
یک مطلب اساسی در مورد نگاه اسلام به جنس زن است؛این نگاه ، درست نقطه مقابل نگاهی است که فرهنگ غربی به جنس زن دارد نگاه فرهنگ غربی به زن یک نگاه اهانت آمیز است
حجاب و عفاف نگاه فرهنگ غربی به زن سبک زندگی اسلامی

به گزارش شبنم ها، به نقل ازسوریاس؛ صد سال است که فرهنگ غربی به پیشتوانه پول  و زور و سلاح و دیپلماسی ، سعی می کند فرهنگ غربی را و اسلوب زندگی غربی را بر جوامع اسلامی در میان زنان تحمیل کند .

صد سال تلاش شده است برای اینکه زن مسلمان را از هویت خود بیگانه کنند ، تمام عوامل اثر گذاری و قدرت به کار رفته است : پول ، تبلیغات ، اسلحه ، فریبنده های گوناگون مادی ،  استفاده از غرایز طبیعی جنسی انسان همه اینها را استخدام کرده اند برای اینکه زن مسلمان را از هویت اسلامی خود دور کنند .

برخود خلاف با آنچه که غرب به دروغ در مورد زن ادعایش دارد و به جنس زن است و نگاه غرب درست نقطه مقابل نگاهی است که فرهنگ غربی به جنس زن دارد .

نگاه فرهنگ غربی به زن یک نگاه اهانت آمیز است اسم آن را آزادی می گذارد و در حقیقت آزادی نیست ، غربی ها در طول دو سه قرن اخیر ، بر روی همه جنایات خود نام های زیبا گذاشتند و اگر قتل کردند ، اگر غارت کردند ، اگر به بردگی کشیدند ، اگر ثروت ملت ها را مصادره کردند اگر جنگ های تحمیلی میان ملت ها به وجود آوردند و دیگر جنایاتی که کردند بر روی همه اینها نام های خوش ظاهر و فریبنده گذاشتند مثل آزادی طلبی ، نام حقوق بشر ، نام دموکراسی و امثال اینها

نام آزادی بر آنچه که جهت گیری فرهنگ غربی نسبت به زنان است ، یک نام دروغین است این آزادی نیست ، اساس فرهنگ غرب این است که زن را به عنوان یک کالا ، به عنوان یک کالا به عنوان یک وسیله لذت جویی برای مرد در جامعه وارد شود.

نگاه غرب به زن ، نگاهی است منحط ، ناقص ، گمراه کننده و غلط و نگاه اسلام به زن نگاهی است عزت بخش ، کرامت بخش ، رشد آفرین ، استقلال دهنده به هویت و شخصیت زن است .

زن در محیط اسلامی رشد علمی می کند رشد شخصیتی می کند ، رشد اخلاقی می کند ، رشد سیاسی می کند و در اساسی ترین مسائل اجتماعی در صفوف مقدم قرار می گیرد و در عین حال زن باقی می ماند و این یک نکته افتخار است .

 

انتهای خبر /

دیدگاه شما

آخرین اخبار