25. آبان 1394 - 10:54   |   کد مطلب: 8079
چند سال از تاسیس شهرستان برخوار می گذرد اما برخلاف نیاز شدید مردم، تاکنون اقدامی در جهت راه اندازی یک زایشگاه صورت نگرفته است.
تلف شدن یک نوزاد در اثر نبود زایشگاه در برخوار/ احداث زایشگاه در برخوار نگاه ویژه مسئولین را می طلبد

به گزارش شبنم ها  به نقل از خبرماه، یکی از کمبودهایی که به شدت برای مردم در شهرستان احساس می شود، نبود یک زایشگاه است به طوری که مادران برای انجام عمل زایمان خود (در آن شرایط سخت و حساس) مجبورند به شهرهای اصفهان و شاهین شهر مراجعه کنند، طبیعتا طی این مسیر صرفنظر از شرایط خاص مادران در آن زمان، برای کسانی که شرایط وخیمی دارند خطرناک بوده و ممکن است به وقوع اتفاقات ناخوشایند منجر شود.

نبود زایشگاه و شکوه و ناراحتی بسیار مردم از این مساله به عنوان اولین مورد از طرف مردم شهرستان در این بخش سایت مطرح شد، کما این که تاکنون نیز درخواست های بسیاری از طرف شهروندان مبنی بر پیگیری بحث زایشگاه در شهرستان از طرف خبرماه شده بود.

به گفته یک شهروند، فرزند وی به دلیل عدم وجود زایشگاه در شهرستان در مسیر انتقال همسر وی به شهر اصفهان تلف شده است و چندین مورد شبیه این مساله که احساس نیاز مردم به وجود زایشگاه در شهرستان را دوچندان کرده است. احساس نیازی از پدران چشم براه و مادران صبوری که گاها به دلیل نبود یک زایشگاه در نزدیکی محل سکونت خود، خسارات و دردهای جبران ناپذیری را تا آخر عمر خود متحمل شده اند.

بنابراین از مسئولان ذیربط و از طرف مردم صبور شهرستان درخواست می شود نسبت به پیگیری احداث زایشگاه در شهرستان اقدامات جدی و لازم را مبذول نموده و مردم را از پیگیری های صورت گرفته در این خصوص باخبر سازند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار