14. آبان 1394 - 8:47   |   کد مطلب: 7914
لاله افتخاری با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا تا زمان انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه دارد، گفت: برخی از مسئولان ماهیت این شعار را متوجه نشده اند!
شعار"مرگ بر آمریکا"تا انقلاب حضرت مهدی(عج)ادامه دارد/برخی ازمسئولان مفهوم این شعاررامتوجه نشده‌اند!

 به گزارش شبنم ها، لاله افتخاری نماینده مجلس در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" با اعتقادات، اهداف نظام و انقلاب اسلامی عجین شده است، اظهار داشت: این شعار نه تنها کم رنگ نمی شود بلکه روز به روز قوت پیدا خواهد کرد.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا مبنی بر قرآن و عترت است چرا که در قرآن حکم به ظلم ستیزی و استکبارستزی دارد و ما به عنوان مسلمان رهرو و پایبند به قرآن باشیم؛ تا زمان انقلاب حضرت مهدی (عج) شعار مرگ بر آمریکا باید ادامه پیدا کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: روحیه استکباری آمریکا همیشه مانع از این شده است که بتواند با ملت ما رابطه برقرار کند، دولتمردان زیاده خواه آمریکا حتی سر میز مذاکرات هسته ای دست از روحیه استکباری خود بر نداشتند تا جایی که ما را تهدید نظامی هم می کردند؛ روحیه استکباری آمریکا هرگز اجازه نخواهد داد که بتواند ظاهری خوب از خود نشان دهد و حمایتش از عربستان در کشتار مردم مظلوم یمن ، مداخله در امورات سوریه و دیگر کشورهای مسلمان نشان می دهد که شعار مرگ بر آمریکا خصوصا امروز پر سر و صداتر از گذشته باید باشد.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه دلیل اصرار برخی از مسئولان برای حذف شعار مرگ بر آمریکا چیست، تصریح کرد: تفکر این دسته افراد نسبت به شعار مرگ بر آمریکا نشان می دهد که مفهوم این شعار را نفهمیدند و ماهیت آمریکایی را به خوبی نشناخته اند، این افراد از سخنان آمریکا ذوق شده اند.

افتخاری تأکیر کرد: ما هیچ گاه خواستار مذاکره با آمریکا نبودیم و نیستیم، این آمریکا بود که خواست مذاکره کنند و ما بنا بر مصلحت در خصوص مسائل هسته ای پای میز مذاکره رفتیم، ما با مردم آمریکا مشکلی نداریم ما با دولتمردان آمریکایی و هر کسی که استکبار ستیز و دشمن اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) باشد مشکل داریم و هرگز سازش نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار