15. شهريور 1399 - 13:34   |   کد مطلب: 7818
مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان غربي با بيان اينكه در حال حاضر اعتياد مهمترين آسيب براي خانواده هاست، گفت: بايد از تهديد شبكه هاي اجتماعي بعنوان يك فرصت براي آگاهسازي زنان استفاده شود.
 بايد از تهديد شبكه هاي اجتماعي بعنوان فرصت براي آگاهسازي زنان استفاده شود

به گزارش  شبنم ها به نقل از تيار؛ شهلا تاجفر  با تسليت ايام شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان گفت: اگر بتوانيم خانواده ها خصوصا جوانان را به الگوبرداري از سيره و زندگي اهل بيت (ع) سوق دهيم مي توانيم از بسياري از آسيبهايي كه خانواده ها را تهديد مي كند بكاهيم.

وي با بيان اينكه در حال حاضر مهمترين تهديد براي خانواده ها در جامعه شبكه هاي اجتماعي هستند، افزود: باید جوانان را درباره آسیب‌ها و معایب استفاده نادرست از شبکه‌های اجتماعی آگاه كنيم.

مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان غربي اظهار كرد: بايد سعي كينم از اين تهدیدها به عنوان یک فرصت براي رشد، تعامل و آموزش خانواده‌ها خصوصا زنان، اشاعه فرهنگ و تفکرهای مطابق با عرف، فرهنگ و دین استفاده كنيم.

وي با اشاره به ارائه یک سری آموزش‌های نادرست در زمینه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی به طور کلی فضای مجازی، تصريح كرد: متاسفانه بانوان گاها بعلت لاغري و تناسب اندام خود و دانش آموزان در ايام امتحانات به علت تقويت حافظه و هوشياري به سرعت به سمت اين تبليغات غلط كشيده شده و در دام اعتياد گرفتار مي شوند.

تاجفر گفت: تمام نهادها و ارگان ها بايد جهت آموزش و آگاهسازي خانواده ها بصورت جدي وارد عمل شوند چرا كه اعتياد به عنوان يكي از آسيبهاي اجتماعي خانواد‌ه‌ها را در معرض آسيب قرار داده است.

وي با بيان اينكه خانواده در شکل‌گیری جامعه متعالی و سالم نقش بسزايي دارند، افزود: در این راه باید مشارکت خانواده‌ها را جلب کرد و با تمام قوا جهت روشنگری و آگاه‌سازی خانواده ها تلاش شود.

 

انتهاي پيام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار