17. خرداد 1399 - 16:10   |   کد مطلب: 16264
هر حضور در شبکه های اجتماعی به منزله خیانت به همسر نیست، تاکنون خانم های زیادی را دیده ام که به خاطر چک کردن مداوم گوشی همسرشان، زندگی خود را از دست داده اند.
شبکه های اجتماعی,زندگی مشترک,فضای مجازی,خیانت به همسر,همسر شکاک,سردی عاطفی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

هر حضور در شبکه های اجتماعی به منزله خیانت به همسر نیست/همسران به جای مچ گیری، دستگیر هم باشند

 

شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک خیانت به همسر خیانت به همسر خیانت به همسر خیانت به همسر خیانت به همسر

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از آرمان زنان : خانم هایی که شوهرهای علاقه مند به حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دارند، عمدتا از این کار همسر خود گله مند بوده و چه بسا این عمل همسرشان موجبات بدبینی و سردی عاطفی در روابط آن ها را به وجود خواهد آورد.

در این بین برخی از زنان در زمان هایی دور از چشم همسرشان به سراغ گوشی موبایل او می روند و آن را چک می کنند تا مطمئن شوند که شوهرشان با زن دیگری در ارتباط نیست و از علاقه او نسبت به خود مطمئن شوند.

* هر حضور در شبکه های اجتماعی به منزله خیانت به همسر نیست

زهرا جان نثاری، یکی از فعالان فرهنگی فضای مجازی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: هر حضور در شبکه  های اجتماعی به منزله خیانت به همسر نیست، تاکنون خانم های زیادی را دیده ام که به خاطر چک کردن مداوم گوشی همسرشان، زندگی خود را از دست داده اند.

* فراهم شدن زمینه خیانت همسر با چک کردن گوشی موبایل او

وی افزود: مردان از تجسس کردن خانمشان در امور شخصی بیزار هستند و خانم ها با چک مردن گوشی موبایل شوهرشان در حقیقت راه را برای خیانت کردن او هموار می کنند؛ چه بسا مردانی که هیچ گونه ارتباط و خیانتی را در شبکه های اجتماعی نداشته اند اما با دیدن این عمل خانمشان سعی کرده اند احساسات او را بیشتر از قبل تحریک کرده و کم کم به طور ناخواسته به او خیانت کنند.

این فعال فرهنگی در فضای مجازی ادامه داد: در حقیقت بسیاری از زمان ها مردان وفاداری بوده اند که به خاطر شک کردن های بیجا و متهم شدن به خیانت توسط همسرشان، دست به خیانت زده اند.

* اعتماد از دست رفته به سختی باز خواهد گشت

وی ابراز کرد: کسانی که مرتبا گوشی همسر خود را چک می کنند، احتمالا از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند، چرا که چنین افرادی خود را دست کم گرفته و گمان می کنند، همسرشان با شخص مثلا زیباتری در ارتباط است و دچار حسادت های کاذب می شوند.

جان نثاری بیان کرد: وقتی یک زن پل های پشت سر خود را خراب کند و در حقیقت اعتمادی که بین زن و شوهر وجود دارد از بین رود، اعتماد دوباره کردن و از سر گرفتن زندگی شیرین بسیار سخت خواهد شد و به بیانی دیگر بازگرداندن اعتماد از دست رفته کار سختی خواهد بود.

وی ابراز کرد: وقتی به چیزی شک کنیم حتما یک مورد مشکوک پیدا خواهیم کرد و لذا لازم است همه افراد دیدگاه خود را به اطرافیانشان تغییر دهند و با دید اعتماد به یکدیگر نگاه کنند.

* همسران به جای مچ گیری، دستگیر هم باشند

این فعال فرهنگی در فضای مجازی با بیان اینکه زوج ها سعی کنند به جای اینکه از یکدیگر مچ گیری کنند، دستگیر هم باشند، تاکید کرد: با این همه لازم است، همه ما در زندگی خانوادگی شرایطی را به وجود آوریم که همسرمان به ما اعتماد کند و اگر همسرمان راه نادرست را انتخاب کرد او را راهنمایی کنیم و راه صحیح را به او متذکر شویم.

* با محدود کردن حضور خود در شبکه های اجتماعی موجبات رضایت همسر خود را فراهم کنیم

وی با تاکید بر اینکه لازم است سعی کنیم در خانه کمتر به سراغ گوشی موبایلمان رفته و با دوستان خود در شبکه های اجتماعی گفتگو کنیم، خاطر نشان کرد: لازم است حضور در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را به دقایق یا ساعتی محدود کنیم تا موجبات نارضایتی همسرمان فراهم نشود.

جان نثاری تاکید کرد: توصیه می شود اگر با همسری شکاک در خانه روبرو شدیم که مرتب گوشی ما را چک می کند، گذشت کرده و سعی کنیم در درجه اول او را آرام کرده و برنامه های خود در فضای مجازی را برای او تشریح کنیم و در درجه بعد عمل او را به حساب علاقه او به زندکی مشترک با خودمان بگذاریم و از کار او دلگیر نشویم.

انتهای پیام/ص

شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک زندگی مشترک خیانت به همسر خیانت به همسر خیانت به همسر خیانت به همسر خیانت به همسر

دیدگاه شما

آخرین اخبار