3. آبان 1394 - 13:08   |   کد مطلب: 7763
همایش رسالت زینبی با حضور خواهر شهیدان بهادربیگی درحسینیه ثارالله همدان برگزار می شود
همایش رسالت زینبی با حضور خواهرشهیدان بهادربیگی درهمدان برگزار می شود

به گزارش شبنم ها، مسئول واحدخواهران هیئت رزمندگان ثارالله همدان ازبرگزاری همایش رسالت زینبی با حضور خواهر شهیدان بهادربیگی در حسینیه ثارالله همدان خبر داد و افزود: این همایش در روز 3 آبان ماه مصادف با 11 محرم و با حضور پرشور بانوان همدانی برگزار می شود.

سیده زهرا موسوی با بیان این که برپایی مراسمات مذهبی و عزاداری و برگزاری جلسات ختم قرآن یک رسالت زینبی است گفت: دراین همایش خواهرشهیدان گرانقدر همدان شهید بهادر بیگی به ایراد سخنرانی و بیان خاطرات از شهید می پردازد.

وی با اشاره به این که حضور مادران، خواهران، همسران و دختران زینت بخش این محفل نورانی است افزود: پیام عملی خواهران شهدا گریه کردن برای شهدا است همان‌طور که حضرت زینب (ص) و امام سجاد (ع) با اشک ریختن حوادث عاشورا را برای مردم روایتگری می‌کردند.

موسوی مبارزه با استکبارستیزی را از جمله پیام شهدا دانست وتصریح کرد:هدف از برگزاری این همایش رساندن پیام شهدا است.

مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به حضور پیکر های مطهر شهدا در چند روز گذشته  یاد آور شد که نهضت همچنان ادامه دارد و  بانوان باید با الگو قراردادن سیره و روش زندگی حضرت زینب (س) ادامه دهنده راه ایشان باشند.

گفتنی است سخنران این مراسم حجت السلام و المسلمین طالبی است وخواهر شهیدان بهادر بیگی نیز به بیان خاطرات از شهید گرانقدر می پردازند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار