12. بهمن 1395 - 8:36   |   کد مطلب: 15068
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد
همایش مدافعان حرم 17 بهمن ماه همزمان با میلاد حضرت زینب(س) در همدان
همایش مدافعان حرم 17 بهمن ماه همزمان با میلاد حضرت زینب(س) در تمام مراکزی که نماز جمعه در آنها اقامه می‌شود برگزار خواهد شد.
همایش,مدافعان حرم,همدان,میلاد حضرت زینب(س),shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : حجت‌الاسلام علیمراد کیانی اظهار کرد: همایش مدافعان حرم 17 بهمن ماه همزمان با میلاد حضرت زینب(س) در تمام مراکزی که نماز جمعه در آنها اقامه می‌شود برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از مسوولان، هیأت‌های مذهبی و قشرهای مختلف‌ بسیج و آحاد مردم برای حضور در این همایش دعوت شده‌ است، ادامه داد: این همایش در راستای تجلیل ازمدافعان حرم با حضور مردم برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مقرر شده در شهرستان‌هایی که پیش از خطبه ندارند یکی از خطبه‌ها را به این بحث اختصاص دهند، افزود: این همایش به صورت ملی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کنگره شعر فاطمی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنگره الگوسازی فرهنگ ناب فاطمی و ترویج شعرهای آئینی است.

کیانی استفاده از ظرفیت‌های شعرای آئینی شعر فاطمی را از دیگر اهداف دانست و افزود: هدف ما این است که شعرهای افراد برگزیده‌ای را که فرصت و امکان چاپ آن را نداشته‌اند را به چاپ برسانیم.

وی یکی دیگر از اهداف برگزاری ایمن کنگره را شناسایی استعدادها و تشویق آنها برای ادامه شعرهای آئینی برشمرد و تصریح کرد: فراخوان ملی این کنگره ابلاغ شده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه اشعار برتر پس از تایید و داوری مورد تجلیل قرار می‌گیرند، ادامه داد: کارها از شهریورماه آغاز شد و علاقه‌مندان تا 10 دی‌ ماه فرصت داشتند آثار خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار برتر و برگزیده تا روز برگزاری کنگره رونمایی و چاپ خواهند شد، یادآورشد: این کنگره مقرر شد 23 بهمن ماه برگزار شود اما ممکن است با یک هفته تأخیر برگزار شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار