25. مهر 1394 - 13:28   |   کد مطلب: 7650
تجمع نهضت ما زنده ایم با هدف ترویج و توسعه فرهنگ اصیل عفاف و حجاب و زنده نگه داشتن و حفظ ارزش های انقلابی و ایرانی در بین دانش آموزان دختر همدان همزمان با سالروز اسارت معصومه آباد برگزار شد.

 به گزارش شبنم ها، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین (ع) به منظور هر چه با شکوه و منسجم تر برگزار شدن مراسم نهضت ما زنده ایم ضمن هماهنگی و برنامه ریزی با حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی خواهر اقدامات قابل توجهی از جمله توزیع پرچم ، تهیه و توزیع بیانیه و تشکیل گروه های سرود و ... نموده است.

حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی همزمان با سراسر استان در 23 مهر ماه تجمع  نهضت ما زنده ایم را با حضور جمع کثیری از  دانش آموزان دختران و جمعی از مسئولین سطح شهر اجرا نموده  اند.

دراین تجمع که با محوریت شهرستان ملایر برگزار شد 600 نفر از دانش آموزان دختر ملایری حضور داشتند .

این تجمع در دبیرستان  دخترانه حاج فرامانی برگزار شد و فرمانده ناحیه مقاومت ملایر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید والا مقام حاج حسین همدانی گفت: عفاف و حجاب دختران و زنان ایرانی نشانه زنده بوده و وقار آنها است.

وی افزود: این امنیت و آزادی که امروز در جامعه ایران اسلامی وجود دارد به برکت انقلاب و مرهون خون پاک شهدا و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب؛ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

در پایان این مراسم دانش آموزان ملایری با شعارهایی نظیر ما زنده ایم با ولایت؛ ما زنده ایم با بصیرت  زینبی؛ ما زنده ایم با عطر خوش ایثار و شهادت به فضای مراسم حال و هوای نشاط و سرزندگی را اعطا کردند.

گفتنی است: در پایان این مراسم بیانیه "تجمع  بزرگ نهضت ما زنده ایم " در حضور سر پرست سازمان بسیج دانشجویی؛سرهنگ عبد الکریمی و مسئول امور خواهران؛ فرمانده ناحیه ملایر قرائت شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار