8. مهر 1394 - 11:59   |   کد مطلب: 7485
گروه اجتماعی: رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: کارگاه‌های غدیرشناسی و معرفت‌افزایى و پاسخ‌گویی به شبهات غدیر و مراسم نورافشانی در میادین و آذین‌بندی شهر توسط شهرداری در ایام عید غدیر برگزار می‌شود.
 کارگاه‌های غدیرشناسی در همدان برگزار می‌شود

به گزارش شبنم ها به نقل از  خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان سه‌شنبه، 7 مهرماه در جمع خبرنگاران، گفت: مردم فرهنگ غدیر را مانند فرهنگ عاشورایی در جامعه بدانند و هر یک از افراد خود را در برگزاری جشن غدیر سهیم بدانند.

وی از اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در عید غدیر در استان خبر داد و اظهار کرد: کارگاه‌های غدیرشناسی و معرفت‌افزایى و پاسخگویی به شبهات غدیر و مراسم نور افشانی در میادین و آذین‌بندی شهر توسط شهرداری در ایام عید غدیر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان در ادامه عنوان کرد: جشن بزرگ غدیر با حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز در روز چهارشنبه، 8 مهرماه در سالن مخابرات واقع در شهرک مدنی برگزار می‌شود همچنین، دو کاروان شادی با حضور بیش از 110 اتومبیل تزئین شده در هر کاروان، در سطح شهر حرکت خواهند کرد و در پایان به سمت نماز جمعه می‌روند.

حسنی‌حلم اظهار کرد: حدود 7 هزار پوستر در قطعات بزرگ و کوچک برای اطلاع‌رسانی روز غدیر چاپ و توزیع شده است همچنین، برنامه‌ها را به کلیه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان اعلام کرده‌ایم و آنها نیز برنامه‌های خود را اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: کتب و خطبه‌های غدیر نیز در قالب سی.دی و نرم‌افراز در سطح شهر توزیع شده است همچنین روز پنج‌شنبه و جمعه رأس ساعت 4 بعدازظهر تا نماز مغرب و عشا جشن بزرگ غدیر در باغ ایرانی و درسالن فردوسی برگزار خواهد شد.

حسنی‌حلم با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌ها مقرر شده 20 هزار نفر از ایتام در روز عید غدیر اطعام شوند، با اعلام شماره کارت 6063731025146029 از مردم دعوت کرد با کمک‌های خود در طرح اطعام شرکت کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار