8. مهر 1394 - 11:46   |   کد مطلب: 7484
گروه فعالیت‌های قرآنی: مؤسسه قرآن و عترت واحد خردسالان همدان در آزمون قرآن و عترت ارشاد در کشور توانست بین ۹۷۴ مؤسسه رتبه چهارم را کسب کند.
 مؤسسه قرآن و عترت خردسالان همدان رتبه چهارم کشور را کسب کرد

به گزارش شبنم ها، طاهره روشنیان، مسئول واحد خردسالان جامعة‌القرآن الکریم و اهل بیت(ع) همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: امسال مؤسسه قرآن و عترت واحد خردسالان همدان از بین 974 مؤسسه خردسالان در فهرست 20 مؤسسه برتر کشور قرار گرفت.

وی افزود: مؤسسه قرآن و عترت واحد خردسالان همدان همچنین، در بین 20 مؤسسه برتر کشور هم در جایگاه چهارم قرار دارد و تنها مؤسسه خردسال است که توانسته در آزمون‌های اداره ارشاد بدرخشد.

مسئول واحد خردسالان جامعةالقرآن الکریم و اهل بیت(ع) همدان اظهار کرد: همچنین، در سال‌های 93 و 91 مؤسسه قرآن و عترت واحد خردسالان همدان به‌عنوان مؤسسه برتر، طی مراسمی از سوی وزارت ارشاد در تهران  تقدیر شد. این مؤسسه در سال 1381 کار خود را در شهر همدان آغاز کرده است.

روشنیان عنوان کرد: مؤسسه قرآن و عترت واحد خردسالان همدان در حال حاضر دارای 22 شعبه در شهر همدان و روستاهای اطراف است و تعداد قرآن‌آموزان آن حدود سه هزار نفر است. همچنین، در این مؤسسه دوره‌های مختلفی چون مفاهیم و تفسیر قرآن برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: در طی سال این مؤسسه در رشته‌های حفظ موضوعی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، حفظ ترتیبی، تجوید، قرائت، احکام، مهدویت و خطابه از خردسالان ثبت نام می‌کند و با به حد نصاب رسیدن تعداد مورد نظر کلاس تشکیل می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار