5. مهر 1394 - 6:01   |   کد مطلب: 7442
در بیانیه 64 سازمان غیر دولتی زنان در پی حادثه مِنا آمده است:
ماهیت اصلی این حوادث تلاش آل سعود برای جلوگیری از برائت از مشرکین و حج است
انتظار 64 سازمان غیر دولتی زنان، از دولتمردان خصوصا ریاست محترم جمهور، این است که از فرصت اجلاس مجمع جهانی برای طرح مدیریت حج استفاده و در مقابل این جنایتکاران مواضع قاطعی اتخاذ نموده و از برخورد‌ های منفعلانه پرهیز نمایند.

به گزارش شبنم ها به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس  در پی حادثه دلخراش مِنا و جانباختن 2000 زائر بیت الله الحرام بر اثر بی کفایتی و بی لیاقتی رژیم آل سعود،  64سازمان غیردولتی زنان، طی صدور بیانیه ای ماهیت این حوادث  تلاش آل‌سعود برای ارائه یک تصویر زشت و خشن از اسلام در دنیا و متوقف کردن موج اسلام گرایی در کشورهای مختلف جهان و چه تلاش برای جلوگیری از اعلام برائت حجاج از شیطان بزرگ در رمی جمرات و چه زمینه‌ سازی برای تفرقه بین امت اسلام و به تعطیل کشاندن حج ابراهیمی، دانست و آورد: این یک جنایت فراموش نشدنی و بیانگر خباثت آل‌سعود برای مسلمانان است.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الرحمن الرحیم

 اگر می خواستیم به جهان اسلام ثابت کنیم که کلیدداران کنونی کعبه لیاقت میزبانی سربازان و میهمانان خدا را ندارند و جز تامین آمریکا و اسرائیل و تقدیم کشورشان به آنان کاری از دستشان بر نمی آید، بدین خوبی نمی توانستیم بیان کنیم.         امام خمینی (صحیفه امام، ج۲۰، ص۳۵۱)

یکبار دیگر خیانت آل‌سعود، فاجعه آفرید و عید امت اسلامی را به عزا تبدیل کرد. رژیم خبیث آل‌سعود با اعمال اقدامات غیر منطقی امنیتی و خفقان پلیسی، مسبب جان باختن صدها زائر بیت الله الحرام شد و حلقه جنایات صهیونیستی علیه مسلمانان را پس از کشتار مسجد الحرام و حمله به مسجد الاقصی و کشتار نمازگزاران یمن در عید قربان امسال تکمیل کرد.

ماهیت این حوادث هر چه باشد، چه تلاش آل‌سعود برای ارائه یک تصویر زشت و خشن از اسلام در دنیا و متوقف کردن موج اسلام گرایی در کشورهای مختلف جهان و چه تلاش برای جلوگیری از اعلام برائت حجاج از شیطان بزرگ در رمی جمرات و چه زمینه‌ سازی برای تفرقه بین امت اسلام و به تعطیل کشاندن حج ابراهیمی، این یک جنایت فراموش نشدنی و بیانگر خباثت آل‌سعود برای مسلمانان است.

تا این رژیم سفاک هست هر سال باید منتظر شنیدن این چنین اخبار تلخی بود. این جنایت بزرگ و نابخشودنی یکبار دیگر نشان داد که رژیم غاصب آل‌سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد و امت اسلام باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی را از سرزمین وحی کوتاه کنند. این نکته را نباید نادیده گرفت که ریشه تمامی این بدبختی‌ها شیطان بزرگ آمریکا ست. اگر حمایت های دائمی آمریکا از این رژیم دیکتاتور نبود و مردم عربستان اجازه داشتند آزادانه نظام مورد علاقه خود را، پای صندوق‌های رأی انتخاب کنند، حتی یک درصد هم احتمال حاکمیت این خاندان فاسد و بی‌کفایت بر مردم حجاز و وقوع چنین حوادث تلخی نبود.

64 سازمان غیر دولتی زنان ضمن اعلام انزجار از بی کفایتی رژیم آل سعود و محکوم کردن اقدامات جنگ طلبانه این رژیم علیه برادران مسلمان خواستار اقدام شایسته و بایسته سازمان کنفرانس اسلامی و سران کشورهای مسلمان در تنبیه این رژیم در جهت توقف کشتار مسلمانان و غیر نظامیان و جلوگیری از بروز فجایعی از این قبیل است.

بی شک اقدامات جنگ طلبانه این رژیم و فاجعه رخ داده در جهت اثبات نالایقی و بی کفایتی این رژیم و عدم صلاحیت عربستان برای کلید داری و خادمیت حرمین شریفین است، و ما با قاطعیت و جدیت خواستار انتقال مدیریت حج به سازمان کنفرانس اسلامی هستیم.

انتظار 64 سازمان غیر دولتی زنان، از دولتمردان خصوصا ریاست محترم جمهور، این است که از فرصت اجلاس مجمع جهانی برای طرح مدیریت حج استفاده و در مقابل این جنایتکاران مواضع قاطعی اتخاذ نموده و از برخورد‌ های منفعلانه پرهیز نمایند. انتظار می رفت با توجه به حجم عظیم کشته شدگان و زخمی های ایرانی مسئولان و متولیان مر در کشورمان اقدامات قاطع تر و برخوردهای اعتراض آمیزتری با این رژیم خبیث داشته باشند.  

در پایان ضمن عرض تسلیت و هم‌دردی با تمام خانواده‌ها و بازماندگان این حادثه فجیع و دردناک و طلب غفران الهی برای جان باختگان، از خداوند متعال می‌خواهیم که به حق خون به ناحق ریخته شده این قربانیان مظلوم، شر همه دشمنان را از امتهای اسلامی کم نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار