24. شهريور 1394 - 13:32   |   کد مطلب: 7440
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین (ع) همدان
حمایت از تولید ملی رکن اصلی پیشرفت اقتصاد یک کشورمحسوب می شود
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین (ع) همدان در گفتگو با خبر نگار شبنم ها گفت: حمایت از تولید ملی رکن اصلی پیشرفت اقتصاد یک کشورمحسوب می شود .

به گزارش شبنم ها،، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که برای یک ملت ،حتی درشریط فشاروتحریم زمینه رشد وشکوفایی را فراهم کند.

فاطمه ستاری نوید ادامه داد: رهبر انقلاب از چند سال قبل بر این نکته تاکید داشتند که  مشخص بود که طراحی دشمن بر اقتصاد کشور متمرکز شده است و بر همین اساس شعارهای سال‌های اخیر همچون اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف - ‌کار مضاعف، جهاد اقتصادی و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان حلقه‌هایی برای ایجاد یک منظومه اقتصادی مطرح شد تا حرکت عمومی کشور در عرصه اقتصادی ساماندهی شود.

وی افزود:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راه مقابله با فشارهای اقتصادی را اجرای اقتصاد مقاومتی دانستند و در تبیین الزامات  اقتصاد مقاومتی افزودند: مردمی کردن اقتصاد با اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و توانمندسازی بخش خصوصی، کاهش وابستگی به نفت، مدیریت مصرف، استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات و حرکت براساس برنامه و پرهیز از تغییر ناگهانی قوانین و سیاست‌ها از ارکان اقتصاد مقاومتی به‌شمار می‌روند.

ستاری گفت: همانگونه که ایشان تاکید کردند: امروز تعادل در مصرف یک حرکت جهادی است و همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و همچنین آحاد مردم باید موضوع پرهیز از اسراف و استفاده از تولیدات داخلی را جدی بگیرند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین (ع) همدان تاکید کرد: نقش عموم مردم در اقتصاد مقاومتی نباید نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: مردم در مدیریت مصرف کالاها، جلوگیری از اسراف، استفاده از کالاهای تولید داخل‌ و همچنین همراهی و همکاری با مسئولین می تواند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

فاطمه ستاری نوید ادامه داد: بسیاری از کالاها هستند که بود و نبودشان تاثیرچندانی درزندگی ندارنداما تبلیغات و چشم و هم چشمی ها باعث می شوند تا نیاز کاذب در مصرف کننده به وجود آید.

وی افزود: زنان می توانند با جلوگیری از تجمل  گرایی واسراف،جامعه را ازافتادن در این ورطه نجات دهند .

این مقام مسئول با بیان این که حمایت از تولید ملی رکن اصلی پیشرفت اقتصاد یک کشورمحسوب می شود گفت:نهادینه شدن حمایت از تولید ملی درخانواده ها  نیازمند برنامه ریزی دقیق است ودراین زمینه باید تلاش شودکه محصولات داخلی باکیفیت مطلوب تولید شوندوپاسخگوی  نیازهای جامعه باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار