22. شهريور 1394 - 11:24   |   کد مطلب: 7387
سریال قانون گریزی های خاندان هاشمی؛
عفت مرعشی بنیان‌‌گذار دیپلماسی جدید در ایران!
بررسی صحبت های عفت مرعشی، فاطمه و فائزه هاشمی طی سال های سپری شده نشانگر این واقعیت است که زنان این خانواده به دلایل مختلف کینه به دل داشته و بعضا مسائل بی ربط را دستاویزی برای حمله به دستگاه‌های نظام قرار می دهند.
عفت مرعشی بنیان‌‌گذار دیپلماسی جدید در ایران!

به گزارش شبنم ها به نقل از زنان خبر؛ عفت مرعشی اگرچه نقش خیلی پر رنگی در نظام ندارد اما با صحبت های خود سعی در زیر سوال بردن نظام و راه اندازی فتنه ی جدید دارد.

همسر اکبر هاشمی رفسنجانی که شاید به نوعی مادر سیاسی ترین خانواده کشور هم باشد و تربیت فرزندانی همچون مهدی و فائزه و… که یا در فتنه۸۸ دست دارند و یا اختلاسگر هستند و یا با سخنان گوهربار! خود هربار نظام را زیر سوال میبرند را در کارنامه ی خود دارد.

درحالی که در اسلام استفاده از قدرت حاکمیت در نفع شخصی و هواهای نفسانی و قدرت طلبی حرام است به عیان نقش خانواده آقای هاشمی نظاره کنیم و این در حالی است که با رضایت آقای هاشمی از خانواده خود، همسر و فرزندان او نقش دستان و بازوان او را ایفا می کرده اند.

در چند سال اخیر، عفت مرعشی اظهارات متنوعی علیه ارکان مختلف نظام، بخصوص قوه قضاییه داشته و نظام اسلامی را به تقلب در انتخابات متهم کرده‌اند.

پس از ماه ها تردید افکنی بنگاه های خبری اصلاح طلبان و رسانه ضد انقلاب در خصوص “سلامت انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸″ عفت مرعشی، همسر هاشمی رفسنجانی نخستین کسی بود که بلافاصله پس از آغاز رای گیری، از دروغ “تقلب” سخن گفت.

همسر هاشمی رفسنجانی پس از حضور در پای صندوق رای در انتخابات سال ۸۸ نیز خواهان آن شد مردم در صورت عدم پیروزی میرحسین موسوی به بهانه تقلب به خیابان ها بریزند.

وی در این باره گفته بود: «اگر تقلب شود از مردم می‌خواهم با حضور در خیابان‌ها واکنش نشان دهند. اما در صورتی که تقلب انجام نشود مطمئن هستم که میرحسین موسوی رای خواهد آورد».

اظهارات عفت مرعشی در روز رای گیری یعنی زمانی که هنوز هیچ واکنشی به نتایج انتخابات صورت نگرفته بود ، سبب شد تا برخی کارشناسان اظهار عقیده کنند خانواده هاشمی از وقایع سال ۸۸ آگاهی داشته است.

مرعشی در اظهاراتی مشابه اظهارات سال ۸۸، درسال۹۲ مجددا سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی را زیر سئوال برد و در حاشیه نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات فرزندش مهدی هاشمی ، در پاسخ به سئوالی درباره حضور همسرش در عرصه انتخابات گفت: حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود، انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند.

در همان سال وزیر اطلاعات بدون نام بردن از اکبر رفسنجانی با بیان اینکه کسی که جزو سران فتنه بوده و نظام مانند دوتن دیگر او را محصور نکرده امروز امر بر او اشتباه نشود، گفت : کسی که خود را پیشگوی حوادث ۸۸ عنوان می کند و می گوید “من گفتم، من بیانیه دادم” در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است.تردید افکنی در سلامت انتخابات به یکی از شیوه‌های مرسوم اپوزیسیون برای تحت فشار گذاشتن نظام و دلسرد کردن مردم در آستانه هر انتخاباتی تبدیل شده است و همسویی خانواده هاشمی با رسانه های اپوزیسیون در حالی است که آیت الله سید محمد خامنه ای اخیرا در گفتگویی اکبر هاشمی رفسنجانی را مهره اصلی دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری دانسته بود.

 مقام معظم رهبری در تاریخ ۶/۵/۱۳۹۲ فرمودند: «در انتخابات سال ۸۸ آن کسانی که فکر می‌کردند در انتخابات تقلب شده، چرا برای مواجهه با تقلب اردوکشی خیابانی کردند؟ چرا این را جواب نمی‌دهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومی، نخیر، به شکلی که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندادند. خب، چرا عذرخواهی نمی‌کنند؟ در جلسات خصوصی می‌گویند ما اعتراف می‌کنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب اگر اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار ضایعات کردید؟ چرا برای کشور هزینه درست کردید؟»

 پیروزی احمدی نژاد در انتخابات  و صحبت های احمدی نژاد در مناظره های پیش از انتخابات ۸۸، علیه هاشمی و خانواده وی موجب شد تا طی سال های سپری شده از عمر دولت نهم و دهم، “زنان” این خانواده در صف اول مبارزه با رئیس جمهور سابق قرار بگیرند!

 فاطمه هاشمی دختر بزرگ اکبر هاشمی رفسنجانی می گوید: پروین احمدی‌نژاد آه در بساط نداشت اما ببینید الان چگونه دارد زندگی می‌کند!

 وی ادعا کرده بود که “تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند.”

 فائزه هاشمی  که ید طولایی در برگزاری تجمعات غیرقانونی علیه حکومت دارد، گفت: در زمان شاه این شعبان بی مخ و دار و دستش بودند که مثل همین اراذل و اوباش با رفتار وحشیانه و جمع کردن رجاله ها و لات ها (البته نمی دونم کلمه لات برای این افراد مناسب هست یا نه؟) با مخالفان خودشون برخورد می کردند.

 وی ادامه داد: حالا هم متاسفانه همون ادبیات و همون روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش ها و این حرفها انجام میشه. آدم چی میتونه به این جریان بگه و چه انتظاری میتونه داشته باشه؟ با این تفاوت که شعبون بی مخ یه نفر بود با یه دسته اراذل اما اینها الان شبکه ای هستند و با تعداد زیاد در همه شهرها و گسترده عمل می کنند. چون من ابتدای سخنانم هم گفتم که این کارها همه سازماندهی شده هستند و خودسر نیستند. اختصاص به منم نداره، تو این چند سال با خیلی ها از همین برخوردها صورت گرفته. حمله به من استثنا نبوده، این جریان حاکم است که به اعتقاد من سازماندهی شده است و محکومیت آن هم فیلم است.

 بررسی صحبت های عفت مرعشی، فاطمه و فائزه هاشمی طی سال های سپری شده نشانگر این واقعیت است که زنان این خانواده به دلایل مختلف از جمله شکست مرد خانه از احمدی نژاد در انتخابات ۸۴ و صحبت های احمدی نژاد در مناظره های پس از انتخابات، از وی کینه به دل داشته و بعضا مسائل بی ربط را دستاویزی برای حمله قرار می دهند.

 اخیراً عفت مرعشی بازهم خبرساز شد و در اظهار نظر غیر منطقی دیگری به نظام اتهامات مجددی وارد کرد؛ خانم مرعشی که از هر فرصتی برای عقده گشایی و کینه توزی علیه نظام و انقلاب بهره می‌برد، اخیرا در توهین به قوه قضاییه اظهار داشت: حکم آقای هاشمی یعنی تقلب، تقلب، پدرسوخته‌بازی. بروید بنویسید که خانم هاشمی گفت که، “پدرسوخته‌بازی بوده، حکمش (حکم مهدی هاشمی) پدرسوخته‌بازی بود و حکم نیست”.

 فائزه هاشمی نیز در مصاحبه ای ضمن زیر سوال بردن دستگاه قضایی کشور از قول عفت مرعشی گفته است: این فشارها و اتهامات واهی به خانواده هاشمی با هدف تخریب آقای هاشمی صورت می گیرد که کاملا نتیجه عکس خواهد داد! انقلاب از اوین شروع شد و زندان ها و فشارها و کسانی که در زندانها بودند عامل مهمی در شکل گیری انقلاب داشت و حالا به همین شکل

 وی ادامه داد: بنابراین تاریخ نشان داده که قطعا هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس درپی خواهد داشت در هر حال برای این همه زنان و مردان بی گناه حکم زندان داده شد و رفتند زندان، و مهدی هم یکی از آنهاست. متاسفانه شرایطی شده که بچه های همه ملت در زندان هستند و بلایی است که خاص خانواده هاشمی نیست.

 کلیپ های وداع پایانی و دیده بوسی پدر و پسر از جمله اقداماتی بود که این خانواده در راستای تطهیر فرزند خود انجام دادند تا حتی با وجود اثبات فساد اقتصادی مهدی هاشمی، اذهان عمومی را در دقایق پایانی منحرف کنند.

 آلزایمری که این روزها فضای خانواده هاشمی را فرا گرفته است مانع از آن شده که این خانواده گذشته خود را به یاد بیاورند به طوری که این خاندان هرچه تا کنون از قدرت و ثروت به دست آورده اند، از برکت انقلاب اسلامی بوده است.

مادر شهیدان عبدالجلیل، خلیل و منصور کارکوب‌زاده  در نامه‌ای خطاب به عفت مرعشی همسر آقای هاشمی رفسنجانی نوشت: شما طوری رفتار می‌کنید که انگار به صاحبان اصلی انقلاب ظلم شده است، در حالی که صاحبان اصلی انقلاب شهدا هستند و این مادر شهید در ادامه با نقل خاطره ای در پایان نامه ایشان به عفت مرعشی اظهار داشت: روزی در محضر مقام معظم رهبری بودم، ایشان فرمودند: خانم کارکوب زاده دعا کنید، من عرض کردم: آقا جان، دعا می‌کنم خوب‌ها خوب‌تر شوند و آنها که خوب نیستند خدا کمکشان کند تا خوب شوند ولی آنهایی که نمی‌خواهند خوب بشوند خدا خلاصشان کند که مملکت ما خلوت بشود و ایشان آمین گفتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار