1. فروردين 1399 - 8:01   |   کد مطلب: 7169
دبیر کارگروه تعمیق باروهای دینی معاونت زنان:
اصلاح ریشه‌های رفتاری در بحث حجاب ضروری است
مسئله این است که هیچ گاه به درستی به این زمینه‌های دین پرداخته نشده است و اگر بتوانیم با توجه به این زمینه‌ها روح انسان‌ها را اعتلا دهیم می‌توانیم مسئله عفاف در جامعه را نهادینه کنیم.
اصلاح ریشه‌های رفتاری در بحث حجاب ضروری است
 به گزارش شبنم ها به نقل از مهر، دبیر کارگروه تعمیق باروهای دینی معاونت زنان ریاست جمهوری گفت: تا زمانی که ریشه‌های رفتاری را تغییر ندهیم نمی‌توانیم رفتارها را تغییر دهیم . 
منصوره شایسته گفت: تا زمانی که ریشه‌های رفتاری را تغییر ندهیم نمی‌توانیم رفتارها را تغییر دهیم .
 
 
وی با بیان اینکه باید بر روی مفاهیم در رفتارها کار کنیم ،اظهار داشت : اگر صرفا رفتارهای قهری داشته باشیم قطعا این روش پاسخگو نخواهد بود .
 
دبیر کارگروه تعمیق باروهای دینی معاونت زنان ریاست جمهوری با اشاره به تحقیقاتی که در کارگروه مذکور در بحث عفاف و حجاب آغاز شده است ، بیان کرد : باید مطالعات به طور کامل انجام شود و تحقیقات ما هنوز در مراحل اولیه است .
 
وی تصریح کرد: ما به بحث تربیت درونی می‌پردازیم و آموزه‌های قرآنی . 
 
شایسته با بیان اینکه به داستان‌های حضرت مریم(س) و نوح (ع)که در قرآن مسئله عفاف را به عنوان یک ارزش به زیبایی تشریح کرده ، پرداخته ایم، ادامه داد :از موضوعات دیگری که هیچ گاه به درستی به آن توجه نشده است ، مکان‌های مقدس است . در مکان‌هایی مانند حج فضای درونی انسان اعتلا پیدا می‌کند. 
 
وی تأکید کرد: مسئله این است که هیچ گاه به درستی به این زمینه‌های دین پرداخته نشده است و اگر بتوانیم با توجه به این زمینه‌ها روح انسان‌ها را اعتلا دهیم می‌توانیم مسئله عفاف در جامعه را نهادینه کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار