1. شهريور 1394 - 10:03   |   کد مطلب: 7084
همدان در روز چهارشنبه بعد از ظهر میزبان کاروان زیر سایه خورشید در صحن مقدس امام زاده عبد الله (ع) خواهد بود.
 فضای همدان به عطر پرچم سبز گنبد رضوی معطر می شود

به گزارش شبنم ها، حجت الاسلام ناصر نقوی در نشست خبری ستاد مردمی" زیر سایه خورشید"  با بیان اینکه در حرکتی مردمی کاروان خدام امام رضا (ع) به همدان می آیند و پرچمی را از حرم امام رضا (ع) به همراه می آورند تا شیعیان حضرت از راه دور ارادت خود را به هشتمین امام شیعیان جهان ابراز کنند گفت: در روز میلاد امام رضا(ع) مراسم ورود پرچم، سخنران، مداح و عهدبندی با امام رضا(ع) اجرا می شود.

 وی با اشاره به اینکه: توسل به ائمه اطهار (ع) حد و مرزی نمی شناسد گفت: با این حرکت نمادین  به دنبال انتقال مباحث معرفتی هستیم.

وی ادامه داد: حرکت زیبای مذهبی ورود پرچم حدود پنج سال در استان همدان اجرا می شود و به حمد االله این برنامه مذهبی  هر سال قوی تر از سال گذشته برگزار می شود  و مردم با شور و شوق  به استقبال  پرچم و خدام می آیند.

سخنگوی ستاد مردمی زیر سایه خورشید با اشاره به اینکه برنامه حضور پرچم در سه شهرستان ملایر، نهاوند و همدان به انجام خواهد شد گفت : این کاوان در ایام دهه کرامت و به طور همزمان در ۲۶۰ شهر کشور و ۱۴ کشور جهان برنامه دارد.

وی مهمترین برنامه اصلی حضور کاروان زیر سایه خورشید را در روز چهارشنبه بعدازظهر در امامزاده عبدالله(ع) عنوان کرد و ادامه داد: آخرین برنامه کاروان حضور در جشن های پارک کودک و مسجد امام رضا(ع) است.

سخنگوی ستاد مردمی زیر سایه خورشید با بیان اینکه خبرنگاری و خبرسازی عبادت محسوب می شود از خبرنگاران خواست نسبت پوشش خبری و اطلاع رسانی این برنامه مذهبی به موقع اقدام کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار