10. شهريور 1399 - 0:39   |   کد مطلب: 6796
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: استقلال و آزادی پیام‎هایی است که از الگو و مدل حجاب برتر بانوان مسلمان در جهان طنین انداز شده است.
 حجاب زنان مسلمان پیام آزادی را در جهان طنین انداز کرد

به گزارش شبنم ها به نقل از مهر سردار رحمت اله صادقی گفت: استقامت انقلاب اسلامی در گرو جانفشانی شهدا است.

وی با بیان این که نسبت به اقدامات تربیتی زنان به خصوص در دفاع مقدس کمتر توجه شده است، افزود: اگر توانستیم استکبار جهانی آمریکا را به زانو در بیاوریم به وسیله گرامیداشت و یادبود شهدا است.

صادقی تصریح کرد: توانستیم به کمک شهدا طی ۳۷ سال گذشته، استکبار ستیزی را به جان و دل ملت ایران و امت‎های آزاد بچشانیم.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) نگاه دقیق دینی را نسبت به حضور جامعه زنان در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین کردند.

وی گفت: استفاده از مدل و الگوی زنان اسلامی در کشورهای غربی گسترش پیدا کرده است.

صادقی با بیان اینکه حضور ۱۳ شهید در استان گلستان تعهد حجاب را ایجاد کرده است، افزود: اگر توانستیم بعد از ۳۷ سال زورگویی استکبار جهانی و تجربه انواع تهدیدات سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی، طرف مقابل را به میز مذاکر بکشانیم، نتیجه تجدید میثاق با شهدا و مدل انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: در تاریخ استکباری آمریکا دیده نمی شود که این ابر قدرت با کشوری به این اندازه مذکره کند اما استقامت و قدرت انقلاب اسلامی که به پشتوانه شهدا است مدعیان قدرت جهانی را به پای مذاکره با ایران کشانده است.

صادقی گفت: باید پای حرف‎های همسران و مادران شهدا بنشینیم تا متوجه شویم که از دامن چه مادری شهید «علی غریب» و به پشتوانه چه همسری شهید «احسان حتم‎لو» در جامعه افتخار آفرین شده است.

خدیجه شکی، مسئول بسیج جامعه زنان استان گلستان هم در این جلسه گفت: امروز ۱۳ مرداد روز قشر بسیج جامعه زنان و روز نکوهداشت و پاسداشت زنان بسیجی فعال است.

وی تصریح کرد: بانوان نقش مهمی در تداوم انقلاب اسلامی ایفا کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان گلستان گفت: از مهمترین وظایف بانوان در عصر حاضر در دوران تهدیدات نرم تربیت نسلی مومن و با صلابت و متعهد به اسلام و انقلاب اسلامی است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار