22. تير 1395 - 2:25   |   کد مطلب: 11063
گردهمایی مدافعان حریم خانواده در بوستان ارم همدان
ثبت صحنه های وصف ناپذیر عفت و نجابت در ذهن مردم شهر
دختران شهرم دیروز از زن بودنشان از مسلمان بودن و از محجب بودنشان احساس غرور کردند. وقتی در یک گردهمایی ، مسئولان شهر، اعضای شورای شهر ، مسئولان سپاه ، نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها مسئولان جامعه زنان و همه امکانات جمع می شوند تا حجاب زنان را ارج بنهند و برای حفظ عفت دختران تلاش کنند و بزرگداشتی برای بانوان محجبه برگزار کنند ، زنان ارزشمندی خود را در میابند و با غرور به زن بودنشان افتخار می کنند.

 به گزارش خبرنگار شبنم همدان شب گذشته بوستان ارم در هیاهویی وصف نشدنی غرق بود. حضور پر شور و پررنگ بانوان محجبه فضای بوستان را متفاوت و لذت بخش کرده بود.  گردهمایی مدافعان حریم خانواده در بوستان ارم همدان با شکوه و استقبال خاصی برگزار شد. در این گردهمایی عده کثیری از بانوان به همراه خانواده و فرزندان خود شرکت کرده بودند. همه صندلی ها پر شده بود و تعداد زیادی از بانوان ایستاده بودند ، عده ای هم زیر سایۀ درختی  یا کنار دیواری بر روی روزنامه یا زیراندازی نشسته بودند. جای جای بوستان با حضور بانوان محجبه مزین شده بود.

  دختران نوجوان و جوان با چادر هایی که هر کدام یک دنیا فریاد بود در کنار مادرانشان صحنه هایی از حجاب فاطمی را به نمایش گذاشتند. کودکان با حجاب اسلامی  حال و هوای ملکوتی به این نشست داده بودند. در چشمان تک تک این کودکان نگاه فرشته بی گناهی تا عمق جان بیننده نفوذ می کرد.

مادری دست دختر دو ساله اش را گرفته بود و با شتاب به سمت محل گردهمایی می رفت. او می خواست دخترش از همین کودکی طعم شیرین عفاف و حریم محکم حجاب را درک کند. و کودک  با نشاط و پر انرژی همراه مادر می دوید.

در آغاز مراسم بسیج جامعه زنان با توزیع شاخه های گل بین بانوان با حجاب، عفت و نجابت آنها را ارج نهادند و با این عمل اعلام کردند  این گونه بانوانی لایق هدیه های  اینچنینی هستند. این هدیه های زیبا و خوش عطر که  زینت دست  دختران با حجاب بود بر زیبایی این مراسم افزود.

دو خواهر دوقلوی ده ساله با اشتیاق تمام گل ها را در دستان کوچکشان گرفته بودند و لبخند مهمان لب های مهربانشان بود واز اینکه به خاطر پوشیدن چادر از آنها تقدیرشده بود خوشحال بودند.

یکی از معلمان شاگردانش را به این مراسم آورده بود. او می گفت دختران ما باید از کودکی با ارزش های معنوی یک زن آشنا شوند و قدر گوهر وجودی خود را بدانند. او معتقد بود آنچه امروز درذهن شاگردانش حک می شود تا پایان عمر فراموش نخواهند کرد. زیرا آنها در این گردهمایی چهره زیبای حجاب را می بینند و این خاطره در ذهن آنها جاودان می شود.

دختران شهرم دیروز از زن بودنشان از مسلمان بودنشان و از محجب بودنشان احساس غرور کردند. وقتی  در یک گردهمایی  ، مسئولان شهر، اعضای شورای شهر ، مسئولان سپاه ، نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها مسئولان جامعه زنان و همه امکانات جمع می شوند تا حجاب زنان  را ارج بنهند و برای حفظ عفت دختران تلاش کنند و بزرگداشتی برای بانوان محجبه برگزار کنند ، زنان ارزشمندی خود را در میابند و با غرور به زن بودنشان افتخار می کنند.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه همدان زنان محجب را مایه خوشحالی مومنین و ائمه اطهار خواند و زنان را به حرکت در مسیر فرهنگ فاطمی دعوت کرد. او چادر زنان را سلاحی برای مقابله با غرب دانست و برداشتن هر چادر از سر زنان را افق جدیدی برای موفقیت غرب معرفی کرد.

حسین برزگر بر وصیت نامه شهیدان تأکید کرد و افزود: همه شهدا در وصیت خود اذعان داشته اند که سیاهی چادر زنان از خوان شهدا ارزشمند تر است. او افراد جامعه را در سه دستۀ حجاب گریز، حجاب گرا و حجاب ستیز تقسیم کرد و گفت در جامعه ما بیشتر بانوان حجاب گرا هستند.

آیت الله رستمی ، نماینده ولی فقیه در دانشگاه های همدان،  در این مراسم خطاب بانوان گفت: حجاب شما سلاح قدرتمندی است که دشمنان اسلام از آن می ترسند.  او حجاب زن مسلمان را فریاد باورهای اصیل و فریاد خدا پرستی تفسیر کرد و دست مادرانی را که پرورش دهنده دختران عفیف و محجب هستند لایق بوسه دانست. رستمی خطاب به بانوان گفت دراین دوره در جنگ احزاب هستیم، در شرایطی که تمام جبهه های کفر و نفاق در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. همه مدعیان حقوق بشر با یهودیان و وهابیان و صعودیان و آمریکا و ... یکصدا و متحد در مقابل جبهه اسلام قرار گرفته اند و باید روحیه دینی و اسلامی و ایستادگی، توسط مادران و بانوان در جامعه تزریق شود.

در پایان برنامه بیانیه تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در همدان قرائت شد. در این بیانیه از فراماشات مقام معظم رهبری چنین آمده بود: «هیچ انسانی بدون داشتن خانواده مزه زندگی و طعم واقعی حیات انسانی را نخواد چشید. غربی ها این بنیان اصیل را متلاطم و متلاشی می کنند و از بین می برند تا سودهای کلان بدست آورند. این چهرۀ واقعی فرهنگ غرب است. اکنون مسئلۀ خانواده اساسی ترین مشکل دنیاست. چرا که این خود از نحوۀ نگرش به مسئلۀ زن و ارتباط  زن و مرد ناشی می شود. در فرهنگ غرب بنیان خانواده متزلزل است زیرا خانواده آن اصالت و آن ارزش را ندارد. غرب خود می داند که برای مقابله با کشورهایی مثل ایران از راههای فرهنگی باید وارد شود. با عریان کردن زنان و رواج این فرهنگ می توانند به هدف خود برسند و در نهایت این عریانی و بی حجابی باعث سیه روزی و بربختی جامعه می شود. در غرب روی زن، کتک خوردن زن ، ظلم به زن و مواردی این گونه خیلی جنجال نیست اما روی پوشش زن حساسیت هست. اگر کسی یا شخصیتی با عریان بودن زن مخالفت کند این را دنیا هو می کند زیرا منافعشان به خطر می افتد. عفاف و حجاب تنها ویژه زن نیست بلکه مردان نیز باید پاکدامنی و پوشش داشت باشند ولی از آن روی که زن نماد زیبایی در خلقت و شاهکار آفرینش است بیشترین تأکید متوجه زنان است...»

پس از پایان گردهمایی بانوان محجبه طی حرکتی نمادین برای تجلی عفت و حجاب خود بر خیابان های شهر با گام های استوار از بوستان ارم تا میدان قائم راهپیمایی کردند و حضور حداکثری زن مسلمان را به رخ دشمنان اسلام و عفت و پاکدامنی کشیدند.

انتهای پیام /ن

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار