22. تير 1394 - 9:19   |   کد مطلب: 6483
بمناسبت روز ملی عفاف و حجاب/مسئول نمايندگي ولی‌فقیه در سپاه ناحيه همدان:
اجرای قانون عفاف و حجاب، اندلوسيزه كردن ايران را با شكست مواجه می‌کند
مسئول نمايندگي ولی‌فقیه در سپاه ناحيه همدان گفت: با اجرای قانونعفاف و حجابمي‌توان اميدوار شد حيا و عفت رفته از جامعه ما باز خواهد گشت و عرصه براي براندازان نرم،تنگ شده و ناتوي فرهنگي و اندلوسيزه كردن ايران با شكست مواجه خواهد شد.
 اجرای قانون عفاف و حجاب، اندلوسيزه كردن ايران را با شكست مواجه می‌کند

 به گزارش شبنم ها، حجت الاسلام محمود قرباني با اشاره به روز حجاب و عفاف اظهار داشت:توصيه به حجاب زنان و عفت و پاكدامني مردان از آيات صريح قرآن كريم است که همگان را چه زن و چه مرد را به خويشتن داري و كنترل شهوات و غرايز حيواني خود توصيه مي‌كند.

وی با مثبت ارزيابي كردن طرح حجاب و عفاف تاكيد كرد:بايد تمامدستگاه هاي اجرايي كشور به خصوص بخش‌هايي كه تحت نظر دولت و قوه مجريه است اين طرح را به عرصه اجرا بگذارند.

مسئول نمايندگي ولی‌فقیه در سپاه ناحيه همدانبا اشاره به انتشار برخي از حرف و حدیث‌ها در جامعه افزود:اينكه بگويند ما مسئول بهشت و جهنم مردم نيستيم در جامعه اسلامي جايي ندارد چراكه جامعه اسلامي اگر بخواهد پاك بوده و بقا داشته باشد بايد نسبت به هر گونه آلودگي و هنجارشكني و قبح زدايي حساسيت نشان دهد.

وی اذعان داشت:بسياري از هزينه‌هاي سرسام‌آور و نجومي كه براي نظام جمهوري اسلامي صرف مي‌شود در غالب جنگ نرم، ناتوي فرهنگي و...پياده سازي مي‌شود.

قرباني خطاب به مسئولين در نظام جمهوري اسلامي،به خصوص مسئولين شهرستان گفت:همه ما مسئول هستيم اين حركت‌هاي خزنده و پنهان را كه به سمت ريشه اين نظام و مملكت خيز برداشته‌اند تا بی حیایی و بی غیرتی را در جامعه رواج دهند، رصد كنيم و درصدد جهاد تمام عیار در اين عرصه باشيم.

وي تاكيد كرد:دشمنان مترصد و منتظر كوچكترين سهل انگاري مسئولين هستند تا بتوانند بيشتر در تار و پود حيا و عفت جوانان و زنان مردم اين سرزمين رسوخ كنند وآن را بپوشانند.

مسئول نمايندگي ولی‌فقیه در سپاه ناحيه همدانبا اشاره به قانون300ماده اي مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي،آن را بسيار مثبت ارزيابي كرده و افزود: با اين طرح مي‌توان اميدوار شد حيا و عفت رفته از جامعه ما باز خواهد گشت و عرصه براي براندازان نرم،تنگ خواهد شد و ناتوي فرهنگي و اندلوسيزه كردن ايران با شكست مواجه خواهد شد.

وی در پايان با بیان اینکه طرح حجاب و عفاف مي‌تواند بنيان بسياري از خانواده ها را نگه داشته و آنها را از فروپاشي نجات دهد، خاطرنشان کرد: دولت مجري قانون بوده و شايسته است براي اجرا و پياده كردن مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگی كه در حكم مصوبات مجلس شوراي اسلامي است در جامعه اهتمام لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبر گزاری بسیج

دیدگاه شما

آخرین اخبار