10. تير 1394 - 15:15   |   کد مطلب: 6361
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:
نخستین مرکز «ام آر آی» دولتی در همدان راه اندازی شد
استان همدان پتانسیل های بسیاری در بخش گردشگری سلامت دارد اما برای ایجاد گردشگری سلامت نیاز به تامین زیر ساخت هاست.
نخستین مرکز «ام آر آی» دولتی در همدان راه اندازی شد

به گزارش شبنم ها، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، ظهر چهارشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان همدان با بیان این مطلب گفت:استان همدان در بحث صنعت گردشگری از استقبال خوبی برخورداراست و تنها نیازمند انجام فعالیت های نرم افزاری  و اطلاع رسانی درست در سطح جهان و کشور های مختلف است.

  محمد ابراهیم الهی تبار با ابراز خرسندی از اجرای هدفمند یارانه ها در بحث تحول نظام سلامت گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت کار بزرگی بود که وزاری قبل به دلیل عظمت کار آن را انجام نمی دادند اما وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید این کار را عملی کرد.

وی افزود : سال گذشته مراجعات زیادی از طرف مردم در خصوص طرح نظام  سلامت در سطح استان  داشتیم که با اجرای طرح تحول نظام سلامت گلایه ها و شکایات تقریبا جمع آوری شده و مشکلات اقتصادی درمان نیز کاهش یافته است و این مراجعات تا حدود زیادی کاهش یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان دربحث امنیت غذایی و ساماندهی عطاری ها  بیان داشت: فروش عرضه داروهای حاوی مواد مخدرو دارو های غیر مجاز و حتی مجاز خارج از ضوابط در عطاری ها ممنوع است و باید با افراد متخلف برخورد شود.

الهی تبار از راه اندازی «ام آر آی» بیمارستان بعثت خبر داد و گفت: ظرفیت دیگری که در استان همدان انجام شده است راه اندازی  مرکز «ام آر آی» بیمارستان بعثت همدان با پنج میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه در آستانه روز قدس مردم باید با حضور باشکوه در راهپیمایی این روز پشتوانه نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهان بکشند گفت:کشور در آستانه یک توافق تاریخی   قرار دارد لذا حضور قدرتمند و همیشه در صحنه  مردم در راهپیمایی روز قدس  می تواند موجب دلگرمی کارگزاران و مسئولین در عرصه دیپلماسی  نظام باشد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار