2. تير 1394 - 8:53   |   کد مطلب: 6277
دارنده 2 مدال طلای مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در بخش زنان، گفت: نمی توان منکر تاثیرات مثبت مربی چینی در تیم ملی ایران شد.
 قهرمان ووشوی جهان: مربی چینی تاثیرانکار ناپذیری بر ما دارد

به گزارش شبنم ها، مریم هاشمی اظهار کرد: چند سال با خانم پانگ یان سرمربی تیم ملی زنان ایران کار کرده ایم و نتایج درخشانی نیز کسب شده است، یقین دارم مربی جدید نیز سطح ایده آلی خواهد داشت. به هرحال ما نمی توانیم توانایی بالایی چینی ها را منکر شویم وبه راحتی از کنار آن ها بگذریم.

وی با تاکید براینکه زنان ووشوی ایران در سطح جهان به یک قدرت تبدیل شده اند، گفت: همه کشورها از رویایی با نفرات ایران واهمه دارند و زمان آن رسیده تا بر چینی ها نیز غلبه کنیم.

وی افزود: پس از وقفه ای کوتاه مدت دوباره تمرینات خود را از سرگرفته و برای حضور در انتخابی تیم ملی و اردوهای آماده سازی خود را مهیا می کنم.

هاشمی تصریح کرد:درمسابقات انتخابی بازیهای آسیایی مقابل خدیجه آزادپور که قهرمان جهان وآسیاست شکست خورده بودم اما خوشبختانه این باخت را برابر وی جبران کرده و حالا آماده برگزاری مرحله بعدی انتخابی می شوم.

به گفته این سانداکار، مرحله بعدی انتخابی تیم ملی ووشوی زنان ایران روز سوم مردادماه برگزار می شود واو برای رسیدن به ترکیب اصلی وزن 70 کیلوگرم مبارزه خواهد کرد.

وی افزود:شرایط خوبی دارم و می دانم که باید کار را با جدیت دنبال کنم چراکه حریفانم در تیم ملی ایران دارای عناوین مختلفی هستند.

هاشمی درخصوص اینکه آیا می تواند سومین طلای جهانی خود را به ارمغان آورد گفت:اول باید در وزن خود نفر ثابت شوم و اگر مسوولان فدراسیون و کادر فنی برای اعزام نظر مثبتی به من داشتند آن زمان با تمام وجود به دنبال طلای سوم خواهم بود.

وی درپایان گفت: اگر در بین نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان قرار نداشته باشم هیچگاه اعتراض نخواهم کرد و برای تیم ایران آرزوی موفقیت می کنم.

رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان، آبان ماه سال جاری به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد.

 

ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار