4. ارديبهشت 1394 - 14:23   |   کد مطلب: 5664
رئیس هیئت گلف استان همدان گفت: از بین 20 ورزشکار دعوت شده به این اردو افرادی که موفق به عضویت در تیم ملی بانوان شوند به مسابقات آسیایی وودبال سال 2015 به میزبانی تایلند اعزام خواهند شد.
 برای نخستین‌ بار یک بانوی همدانی به اردوی تیم ملی گلف دعوت شد

به گزارش شبنم ها به نقل از صبح الوند، وهاب بهمنش رئیس هیئت گلف استان همدان گفت: گلف و رشته‌های زیرمجموعه آن، شامل مینی‌گلف و وودبال در چند سال اخیر رشد خوبی در استان داشتند.

وی اظهار کرد: برای دست‌اندرکاران ورزش در استان بسیار خوشایند است که در کنار فعالیت آقایان در رشته‌های مختلف بانوان هم می‌توانند به فعالیت ورزشی در سطح آماتوری و حتی حرفه‌ای بپردازند.

رئیس هیئت گلف استان همدان افزود: این موفقیت بانوان همدانی در رشته گلف باعث شده است تا در مدت کوتاهی در سطح کشور در سه رشته گلف، وودبال و مینی‌گلف کسب مقام داشته باشیم.

وی گفت: در آخرین مسابقات قهرمانی کشور وودبال، مینا عظیمی پارسا از همدان در بین 10 ورزشکار برتر این رشته قرار گرفته است.

بهمنش اظهار کرد: این ورزشکار همدانی برای حضور در اردوی تیم ملی به منظور رقابت در مسابقات آسیایی دعوت شده است.

وی افزود: این اردو با حضور 20 بانوی ورزشکار برتر کشور از چهارشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد و عظیمی‌پارسا باید در این اردوی چهار روزه شرکت کند.

رئیس هیئت گلف استان همدان با بیان اینکه این مرحله از اردوی تیم ملی به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد، گفت: از بین 20 ورزشکار دعوت شده به این اردو افرادی که موفق به عضویت در تیم ملی بانوان شوند به مسابقات آسیایی وودبال سال 2015 به میزبانی تایلند اعزام خواهند شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار