14. فروردين 1394 - 16:05   |   کد مطلب: 5420
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: تیم مذاکره کننده پس از یک سال و نیم تلاش و استقامت پیروز شدند و تلاش های اعضای این تیم قابل تقدیر است.
 امام جمعه همدان:

به گزارش شبنم ها،آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: گروه 1+5 تسلیم خواسته نظام جمهوری اسلامی شدند و غنی سازی ایران را به رسمیت شناختند.

 

وی با بیان اینکه گروه 1+5 باید تحریم ها را لغو کنند و خواسته های ایران را قبول داشته باشند گفت: اگر اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه نظامی و دفاعی نبود دشمنان هیچگاه از موضع شیطانی خود کوتاه نمی آمدند.

وی رهبری های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب را در رسیدن به این موفقیت ها بسیار موثر دانست و افزود: هیات مذاکره کننده ایران در این مذاکرات بسیار خوب عمل کردند.

 

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است گفت: همدلی و همزبانی بین دولت و ملت موجب موفقیت های زیادی می شود و بسیاری از مشکلات و نگرانی ها را از بین می برد.

آیت الله طه محمدی در مورد مشکلات ایجاد شده در کشور یمن نیز گفت: دشمنان قصد دارند زیر ساخت های موجود در این کشور را از بین ببرند و این کشور را محاصره کردند.

وی تنها راه حل برای مقابله با دشمنان اسلام را اتحاد بین مردم مسلمان جهان عنوان کرد و گفت: دشمنان از اتحاد بین مسلمانان در هراس هستند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار