15. بهمن 1393 - 20:31   |   کد مطلب: 4809
مشاور وزير کشور در کرمانشاه:
به زنان کارآفرين تسهيلات داده مي شود
مشاور وزير کشور در امور بانوان گفت: به منظور حمايت از توليدات و توانمندي هاي زنان قصد داريم بازارچه هاي دايمي به منظور عرضه توليدات زنان راه اندازي شود.

به گزارش شبنم ها ،فهيمه فرهمندپور در مراسم افتتاح نمايشگاه منطقه‌اي توانمندي هاي زنان که با حضور معاون سياسي و امنيتي استانداري، مدير کل بانوان و امور خانواده استانداري و جمعي از مسوولين پنج استان غربي کشور در محل نمايشگاه بين‌المللي کرمانشاه برگزار شد، افزود: نيازمند ايجاد فرصت هاي جديد براي کارآفريني و عرضه توليدات زنان در عرصه هاي مختلف هستيم، لذا در سال 94 نسبت به راه اندازي بازارچه هاي دايمي براي ارائه توليدات زنان اقدام خواهيم کرد.
وي همچنين از مذاکرات صورت گرفته با مسوولين صندوق مهر امام رضا (ع) در کشور به منظور تخصيص تسهيلات به زنان کارآفرين خبر داد و گفت: خوشبختانه در اين زمينه به نتايج خوبي دست پيدا کرده ايم و حدود 10 ميليارد تومان تسهيلات به اين بخش تخصيص خواهد يافت.
وي بيان داشت: ما به دنبال تغيير و ارتقاي نگاه نگرشي به حوزه کاري و فعاليت زنان هستيم و به همين منظور برگزاري نمايشگاه توانمندي هاي زنان را در سطح کشور در دستور کار قرار داديم که خوشبختانه امروز اين نمايشگاه باشکوه خاصي در کرمانشاه افتتاح مي شود.
وي گفت: بدون شک برگزاري باشکوه اين نمايشگاه نشانگر توجه و اهتمام مسوولين ارشد استان است که جا دارد از تلاش هاي ارزشمند صورت گرفته تقدير و تشکر نماييم.
وي گفت: با برگزاري اين نمايشگاه ها در سطح کشور زمينه فعاليت بيش از پيش زنان در عرصه هاي مختلف فراهم مي شود و اين مهم يکي از اهداف ما در برگزاري اين نمايشگاه ها است.
وي در پايان بيان داشت: قطعا با برگزاري اين گونه نمايشگاه ها تجربه بسيار مناسبي براي حمايت از توليدات زنان در عرصه هاي مختلف خواهد بود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار