11. بهمن 1393 - 13:36   |   کد مطلب: 4732
سر پرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران بهار گفت:کار گاه آموزشی تولید، فرآوری و بسته بندی جوانه های گندم ماش ،عدس وسیر در منزل برای علاقمندان ا ین رشته برگزار می گردد.
آموزش تولید ،فرآوری و بسته بندی جوانه های گندم،ماش و عدس  در منزل برگزار می شود

به گزارش شبنم ها،فاطمه سرحدی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان بهار گفت: حرفه  تولید فرآوری و بسته بندی انواع جوانه های گندم،ماش و عدس زیرمجموعه خوشه کشاورزی  مي باشد که دارای شایستگی های از قبیل انتخاب و آماده سازی مکان مناسب و تهیه تجهیزات مناسب و کشت وپرورش، نگهداری و  برداشت  جوانه های گندم و ماش و عدس می باشد.

وی همچنین گفت: حرفه  تولید کننده سیر در منزل که دارای توانایی انتخاب و آماده سازی مکان مناسب جهت کشت سیر، آماده سازی بستر کشت،  عملیات کاشت و برداشت  سیر و بازاریابی و فروش و یازار رسانی به موقع محصول می باشد.

فاطمه سرحدی افزود: دوره آموزشی تولید فراوری و بسته بندی انواع جوانه های گندم‘ماش و عدس به مدت 105ساعت  و تولید کننده سیر در منزل به مدت 112ساعت در طول دو ماه از چهارم بهمن ماه برگزار می گردد .

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان تا قبل از آغاز دوره ها مي توانند  بصورت حضوري به مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان بهار مراجعه و ثبت نام نمايند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار