29. دى 1393 - 3:56   |   کد مطلب: 4608
مسئول بسیج جامعه زنان استان با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی شالی ابدو گفت : این اقدام نشان دهنده هراس دشمنان از حقانیت اسلام است.
اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی نشان دهنده هراس دشمنان از حقانیت اسلام است

به گزارش شبنم ها،ستاری نوید درخصوص اقدام وقیحانه این نشریه گفت : این اولین بار نیست که دشمنان به مقدسات مسلمانان اهانت کرده اند و قلب مسمانان را آزرده خاطرکرده اند، دشمنان میخواهند موج اسلام ستیزی و اسلام هراسی در جهان بر پا کنند  و قصد دارند چهره اسلام و مسلمانان را درجهان مخدوش کنند.از طرفی با تشکیل و تقویت  گروه تروریستی داعش و ازطرف دیگر با چاپ کاریکاتوروتوهین به مقدسات مسلمانان قصد خدشه دارکردن اسلام رادارند .

وی افزود:آنهامیترسنددین مقدس اسلام درسطح جهان فراگیرشودچراکه اسلام دین حق است ومردم به حق گرایش پیدا میکنند .

ستاری گفت : دشمنان اسلام بدانند که اگربه مقدسات مسلمانان اهانت شودمردم ساکت نمی نشینندهرچندکه این اقدامات ذره ای خدشه به وجود نازنین پیامبراسلام(ص)واردنخواهدکرد .

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت :توهین به شخصیت پیامبرمهرومهربانی کینه و دشمنی آنها را با اسلام و پیروان راستین آن بیشترآشکارساخت،آنان باید بدانند که هتاکی به پیامبرعظیم شان اسلام مانند این است که مشتی خاک برسمت خورشید بپاشند پس تاثیری بر نورانیت خورشید نخواهد گذاشت.

 ستاری ادامه داد :به فضل الهی این اقدامات کوچکترین تاثیری بر ارادت آزاده گان جهان نسبت به وجود مبارک پیامبر نخواهد داشت .

دیدگاه شما

آخرین اخبار