8. دى 1393 - 12:13   |   کد مطلب: 4489
رسالت مردم زنده نگه داشتن حماسه 9دی است ،مردم و تمامی انجمن های علمی و ادبی و اخلاقی جامعه باید در بزرگ نگه داشتن این روز همت کنند و نسل به نسل این انقلاب را به دیگران منتقل کنند.
گفتگو با دکتراعظم خطیبی ،عضو هیئت علمی دانشگاه:

به گزارش شبنم ها، دکتر اعظم خطیبی عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : اهمیت حماسه 9 دی به مردمی بودن آن است و اینکه مردم حضور جدی در آن پیدا کردنند مردم هر سال حماسه عاشورا و محرم را زنده تر و با شکوه و شور بیشتر ی برگزار میکنند حال آن که در سال 88 عده ای از افراد  بی بصیرت به ارزش های اعتقادی ما توهین کردنند و حرمت این روز را نگه نداشتند.

خطیبی در خصوص بزرگ نگه داشتن حماسه 9دی افزود : رسالت مردم  زنده نگه داشتن حماسه9 دی است ،مردم و تمامی انجمن های علمی و ادبی و اخلاقی جامعه باید در بزرگ نگه داشتن این روز همت کنند و نسل به نسل این انقلاب را به دیگران منتقل کنند.

وی افزود:  دشمنان این انقلاب گمان میکردند نظام انقلاب اسلامی روبه انحطاط است و نفس های آخر رامیکشد و مردم با خلق حماسه 9 دی  نشان دادند که این گمان، گمان باطلی بیش نیست.

خطیبی ادامه داد : مردم ما همیشه در صحنه حضور دارند چون جامعه اسلامی صاحب دارد و دست ولایت همیشه برسراین کشور و مردم میباشد.

خطیبی در خصوص عملکرد قوه قضاییه نسبت به سران فتنه گفت: خیلی از مسائلی که باید سریع پیگری شود می ماند و فرسوده میشود و مانمیدانیم چرا؟آیا قوانین ضعفی دارند یا مسئولین کوتاهی میکنند؟ مسئولین امر  و کسانی که در این زمینه  صاحب نظر هستند با توجه به جوانب و آینده نگری  ببینندکدام بهتر است.

وی تصریح کرد:هر چیزی که آرامش  و امنیت مردم و کشور را بهم بزند و به خطر بیاندازد و تهدیدی برای جامعه ی ماباشد با  آن مخالفیم و مقابله میکنیم .

وی در ادامه آورد :اصلاح کلمه درستی است اصلاح یعنی چیزی که به نفع جامعه است  و لی فتنه  عامل نابودی  هر جامعه ای است  ومثل خوره میخورد  و این یک واقعیتی است همه اصلاح طلبان مخالف جامعه اسلامی نیستند  و گاهی عده ای از این افراد  فریب خورده اند  لذا باید مرز بین خود و فتنه گران را روشن کنند .

 خطیبی گفت: به نظر بنده زنان جامعه اسلامی همانگونه  که در تاریخ  فعال بوده اند و در هر جاهایی که حساس بوده  حضور داشته اند  در این مورد هم باید از ارزش های امام و انقلاب دفاع کنند و حضور پرشور داشته باشند  بانوان جامعه اسلامی مسئولیت بسیار سنگی دارند  و آن تربیت فرزندان و انتقال ارزش ها به آنهاست .

دیدگاه شما

آخرین اخبار