8. دى 1393 - 11:57   |   کد مطلب: 4488
مسئول مرکزمطالعات و پژو هش شورای شهر همدان :
9 دی یک انقلاب معنوی بود
مسئول مطالعات و پژو هش شورای شهر همدان گفت: اهمیت حماسه9 دی در این است که این حماسه نقطه عطفی بود در جریانات کشور بعد از انقلاب و حوادثی که در هر انقلابی ممکن است روی دهد.
9 دی  یک انقلاب معنوی بود

به گزارش شبنم ها :نرگس نورا... زاده در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در واقع 9 دی  یک انقلاب معنوی بود نشئت گرفته  از بصیرت مردم متدین و راهنمایی های روشنگرانه  رهبر فرزانه انقلاب .

وی اظهار داشت: بعضی ها گمان میکردند آرمان های این انقلاب کمرنگ شده  و اکنون که بنیان گذار و پایه گذار این انقلاب حضور فیزیکی  ندارد  میتوانند ضربه ای به این انقلاب و نظام بزنند  ولی با فرمایشات مقام معظم رهبری این توطعه دشمنان نیز نقش برآب شد و مردم ایران حماسه ی دیگری آفریدند و دشمنان را ناامید کرد.

نورا... زاده بیان کرد: دشمن همیشه دشمنی میکند  و به دنبال ایجاد شکاف است  و این مردم هستند که باید بصیرت داشته باشند  و فتنه فتنه گران را خنثی کنند .

وی همچنین در خصوص  مرز بین اصلاح طلبان و فتنه گران  تصریح کرد:  اصلاح طلبان و کسانی که از آنها حمایت میکردند با مرز بین خود و آنهار ا مشخص کنند  و خط قرمز ها را مشخص کنند  خط قرمز ما ولا یت فقیه است  لذا باید اصلاح طلبان  خوشان را از فتنه گران مجزا و جدا کنند .

نور ا... زاده در خصوص  اینکه چرا قوه قضاییه برخورد  قاطع و جدی  با فتنه گران نمی کند گفت:  ملاک تشخیص با بزرگان  و کسانی است که مصلحت نظام را بهتر تشخصیص  میدهند  و مصلحت نظام از هرچیزی مهمتر است.

وی افزود : شاید خیلی از دشمنان بخواهند از این فضا استفاده کنند  بنابراین این موضوع باید با تدبیر خاصی انجام شود و مصلحت نظام نیز در نظر گرفته شود.

نورا.. زاده ادامه داد: 9 دی  روز بصیرت است و  مردم باید بصیرت خود را افزایش داده و دست فتنه و فتنه گر را بشناسند و از آنجا که این خود مردم بودند که این حماسه را آفریدند،قدر شناس این روز باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار