26. فروردين 1396 - 20:21   |   کد مطلب: 16253
رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان:
برگزاری جشنواره موسیقی غرب کشور در همدان
رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان با بیان اینکه جشنواره موسیقی غرب کشور16 و 17 اردیبهشت ماه همزمان با روز جوان برگزار می‌شود، گفت: این رویداد هنری در سه بخش موسیقی ایرانی، جهانی و پژوهش موسیقی برگزار خواهد شد.
دانشگاه علمی،کاربردی همدان,جشنواره موسیقی,غرب کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری جشنواره موسیقی غرب کشور در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : سیدحسین جعفری از برگزاری دو جشنواره فرهنگی و هنری از سوی دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر خبر داد و اظهار کرد: دو جشنواره موسیقی و فیلم در بهار امسال به میزبانی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار می‌شود که فراخوان آن نیز ارسال شده است.

وی تصریح کرد: فراخوان جشنواره موسیقی در همه دانشگاه‌های غرب کشور داده شده که آثاری نیز به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان با بیان اینکه این جشنواره 16 و 17 اردیبهشت ماه همزمان با روز جوان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد هنری در سه بخش موسیقی ایرانی، جهانی و پژوهش موسیقی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه سوم خردادماه جشنواره فیلم خرمشهر به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان تا 10 اردیبهشت ماه فرصت ارسال آثار دارند که امیدواریم در این دوره آثار فاخری ارائه شود.

جعفری با ییان اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشنواره فیلم خرمشهر در سه بخش کوتاه، فیلمنامه، عکس و بخش ویژه آن در بخش شهدای هنرمند و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان زمان‌بندی برگزاری این جشنواره را از یکم تا سوم خردادماه سال آینده دانست و یادآور شد: یکم و دوم خردادماه اکران فیلم‌ها و سوم خردادماه نیز اختتامیه جشنواره را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ص

جشنواره موسیقی جشنواره موسیقی جشنواره موسیقی جشنواره موسیقی جشنواره موسیقی جشنواره موسیقی جشنواره موسیقی دانشگاه علمی،کاربردی همدان دانشگاه علمی،کاربردی همدان دانشگاه علمی،کاربردی همداندانشگاه علمی،کاربردی همدان دانشگاه علمی،کاربردی همدان دانشگاه علمی،کاربردی همدان دانشگاه علمی،کاربردی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار