23. فروردين 1396 - 12:38   |   کد مطلب: 16198
«جغد و دارکوب» نوشته‌ برایان وایلد اسمیت، اثری ادبی آموزشی است که به بخشی از رفتارها و مهارت‌های اجتماعی می‌پردازد.
کتاب جغد و دارکوب,معرفی کتاب,کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

کتاب «جغد و دارکوب» داستان یک سوءتفاهم را برای کودکان نقل می‌کند

 
کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب 
 
به گزارش شبنم همدان ، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نوشت : این کتاب با ترجمه‌ مجید عمیق از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باز نشر شده است.
 
کتاب «جغد و دارکوب» داستان یک سوءتفاهم را برای کودکان نقل می‌کند،‌ سوء‌تفاهمی که در پایان به دوستی جغد و دارکوب و همراهی و همیاری تمام موجودهای جنگل منتهی می‌شود. این کتاب مناسب گروه سنی «الف» (3 تا 6 سال) است و تصویرهای رنگی آن خردسالان را به دل جنگل می‌برد.
 
در بخشی از این کتاب که سال 1362 برای نخستین بار  منتشر شد، می‌خوانیم: «در جنگلی دور، دارکوبی بود که در تنه درختی زندگی می‌کرد. او شب‌ها می‌خوابید و روزها کار می‌کرد. روزی جغدی آمد و بالای سر او لانه ساخت و همسایه او شد. اما به زودی کار آن‌ها به مشاجره کشید، چرا که جغد شب‌ها بیدار بود و روزها می‌خوابید. با سر و صدای آن‌ها همه حیوانات جنگل جمع شدند و...»
 
شایان ذکر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را به قیمت 4 هزار و 500 تومان از تمامی کتاب‌فروشی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خریداری کنند.
 
انتهای پیام/ص
 
کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کتاب جغد و دارکوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

دیدگاه شما

آخرین اخبار